|
کدخبر: 307249

این شخص را سرمربی تیم ملی آلمان بدانید

روزنامه اشپیگل آلمان خبر داد که یولیان ناگلزمان ۳۶ ساله، استاد جوان تاکتیک، به عنوان سرمربی جدید آلمان انتخاب شده است.

فوتبال این شخص را سرمربی تیم ملی آلمان بدانید

اشپیگل، نشریه معروف آلمانی اعلام کرد ناگلزمان جایگزین رودی فولر خواهد شد که به عنوان رئیس تیم ملی آلمان در بازی فرانسه روی نیمکت این تیم نشسته بود. آلمان پیش از بازی مقابل فرلنسه به دلیل شکست چهار بر یک مقابل ژاپن مربی قبلی خود، هانسی فلیک را از کار اخراج کرده بود.

ناگلزمان درحالی بعد از برکناری عجیبش از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان خواهد آمد که اخراج فلیک هم کمی تعجب برانگیز بود چراکه در تاریخ فوتبال آلمان از سال ۱۹۲۶ اولین بار بود که یک سرمربی از سمت خود برکنار می‌شد. البته شوک جدایی فلیک نتیجه داد و آلمان با نتیجه دو بر یک فرانسه را شکست داد که این اولین پیروزی ژرمن‌ها مقابل حریف دیرینه پس از ۹ سال بود.

ناگلزمان از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ هدایت هوفنهایم را برعهده داشته و از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هم در لایپزیش سرمربی بوده که در آن تیم به عنوان استاد جوان تاکتیک مورد توجه قرار گرفت و باعث شد که او به سمت سرمربیگری بایرن مونیخ، معتبرترین باشگاه آلمان پرواز کند. او که در آوریل ۲۰۲۱ هدایت مونیخ را برعهده گرفت در فصل پیش رو عملکرد خوبی نداشت و پس از آن در نیم فصل گذشته به دلیل اختلاف شدید با مدیریت بایرن از سمت خود اخراج شد. درحالی که او رکورد صد در صد پیروزی در لیگ قهرمانان را از خود به جای گذاشته بود‌.

قرارداد ناگلزمان با بایرن مونیخ در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و با حضور او در تیم ملی آلمان بایرن از شر یک بدهی ترسناک به این سرمربی راحت خواهد شد.

در اولین بازی‌‌ها، این سرمربی جدید به مصاف امریکا و مکزیک خواهد رفت و سپس در پایان سال میلادی مقابل اتریش قرار خواهد گرفت‌.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها