|
کدخبر: 306832

علت افت عجیب فوتبال آلمان فاش شد!

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، از پایین آمدن سطح انتظارات در فوتبال آلمان به شدت انتقاد کرد.

فوتبال علت افت عجیب فوتبال آلمان فاش شد!

تیم ملی آلمان با نسل جدیدش که ستاره هایی چون یوشوا کیمیش، لئون گورتسکا، لروی سانه، سرژ گنابری و نیکولاس سوله آن را تشکیل می دهند نتوانسته اقتدار همیشه را از خود نشان دهد. این موضوع انتقاد بسیاری از چهره های سرشناس فوتبال آلمان را به همراه داشته است.

«همه آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند که من اعتقاد زیادی به آنها دارم.» اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، اظهاراتش در این مورد را مثبت آغاز کرد اما  پس از آن به یک نکته بسیار مهم اشاره کرد.

او گفت: من اخیرا یک مسابقه دوومیدانی قهرمانی جهان را تماشا می‌کردم. این مسابقه در مرحله فینال بود و برنده آن ۱۵۰ متر جلوتر از شرکت کننده آلمانی به خط پایان رسید. گزارشگر بعد از پایان مسابقه اعلام کرد که خبر خوب این است که ورزشگاه آلمان موفق به بهتر کردن رکورد شخصی‌اش شد! لازم نیست همیشه در بین سه نفر برتر باشید اما اگر بیش از ۱۰۰ دورتر از نفر اول کار را به پایان برسانید لازم نیست خیلی خوشحال باشید!"

اسطوره فوتبال آلمان از کاهش سطح انتظارات در فوتبال آلمان انتقاد کرد: "به طور کلی در تیم ملی ما هم شرایط کمی شبیه همین اتفاقی است که در دوومیدانی رخ داد. به نظر می رسد که برخی از هواداران امروزه خیلی راحت قانع می شوند و می توان زود رضایتشان را جلب کرد. به همین دلیل نمی توانم گاهی بازیکنان را سرزنش کرد."

هوینس با اشاره به ویژگی های منحصربفرد ستاره های بزرگ سابق فوتبال آلمان گفت: "برای من مهم نیست که رسانه ها چه چیزی می نویسند. شما می توانید در مورد لوتار ماتئوس هر چیزی بگویید اما او هم می تواند کار خودش را بکند. ماتئوس زمانی که بازی می کرد هیچ چیز جز آن چه در بازی رخ می داد برایش اهمیت نداشت."

هوینس در پایان صحبت هایش تیم ملی بسکتبال آلمان را که اخیرا قهرمان جهان شد را یک الگوی مناسب برای تیم ملی فوتبال کشورش دانست: "اگر از دوومیدانی بگذریم به بسکتبال می رسیم که با تلاش زیاد قهرمان جهان شد و می تواند الگوی خوبی برای تیم ملی فوتبال آلمان باشد که می خواهد دوباره اوج بگیرد."

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها