|
کدخبر: 306255

۲ مصدوم جدید در اردوی سپاهان

ژوزه مورایس در اردوی روسیه از رضا شکاری و احسان پهلوان نتوانست استفاده کند.

فوتبال ۲ مصدوم جدید در اردوی سپاهان

پیش از اینکه سپاهان برای برگزاری بازی دوستانه به روسیه سفر کند، ژوزه مورایس با مصدومیت امید نورافکن، کاوه رضایی و محمد کریمی مواجه بود و البته در این سفر حضور چند دقیقه‌ای کریمی کاپیتان اول سپاهان تا حدی از دغدغه هواداران و کادر فنی سپاهان کاست، اما مصدومان دیگری در این اردو به سیاهه مصدومان اردوی سپاهان اضافه شدند و البته از بلغارستان هم خبر بدی به مورایس و دستیارانش رسید.

رضا شکاری یکی از بازیکنانی بود که قرار بود در ترکیب اصلی سپاهان مقابل زنیت بازی کند، اما این مهاجم که در ۴ هفته ابتدایی یکی از مهره‌های شاخص و اثرگذار سپاهان بوده، به دلیل مصدومیت از روی سکوهای ورزشگاه گازپروم آرنا بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد و البته باشگاه سپاهان هم درباره میزان و شدت مصدومیت این بازیکن اطلاع‌رسانی نکرده است.

از سوی دیگر احسان پهلوان پیش از شروع مسابقه و در حالی که در فهرست ۱۱ بازیکن اصلی قرار داشت، مصدوم شد و نتوانست بازی کند تا علی احمدی جوان به جای او وارد ترکیب اصلی شود.

یک روز پس از بازی برابر بلغارستان نیز روابط عمومی فدراسیون فوتبال خبری درباره خط خوردن رامین رضائیان از لیست تیم ملی و اضافه شدن صالح حردانی منتشر کرد تا مشخص شود مدافع راست ملی پوش سپاهان نیز به لیست مصدومان این تیم اضافه شده است.

البته همان‌طور که گفته شد، بازگشت محمد کریمی در روسیه خبر خوشی برای سپاهانی‌ها بود، اما آنها حالا اطلاع دقیق و درستی از وضعیت مصدومیت رضا شکاری، احسان پهلوان و رضا شکاری ندارند. ضمن اینکه همچنان امید نورافکن و کاوه رضایی نیز از دسترس کادر فنی دور هستند. به این سیاهه باید سیاوش یزدانی را نیز اضافه کرد که با درد در روسیه از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، تا مشخص شود که مورایس برای ادامه نتایج درخشانی که در ۴ هفته ابتدایی گرفته، کار بسیار سختی دارد.

منبع: ورزش‌ سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها