|
کدخبر: 305752

سپاهان از پرسپولیس انتقام گرفت!

به احتمال فراوان باشگاه سپاهان از عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا استفاده خواهد کرد!

فوتبال سپاهان از پرسپولیس انتقام گرفت!

زمان نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر در حالی به پایان رسید که مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند مهاجم مدنظر سرمربی خود را جذب کنند. از طرف دیگر عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که این فصل با سپاهان قرارداد امضا کرده هنوز موفق نشده قراردادش را با این باشگاه ثبت کند و به همین دلیل شایعه جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد.

آل‌کثیر که به شکل عجیبی به سپاهان رفت در شرایط فعلی بی‌میل نیست تا دوباره به پرسپولیس برگردد چرا که با شرایطی که پیش آمده احتمال ثبت قرارداد او با سپاهان زیاد نیست و به همین خاطر او ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داده است.

در این باره گفته می‌شود آل کثیر اخیرا به صورت تلفنی با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده و گویا ابراز تمایل کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط بتواند دوباره به پرسپولیس برگردد اما مشکل اینجاست که سپاهان هم به این راحتی اجازه جدایی به او نخواهد داد.

مدیران سپاهان اصفهان به‌درستی پرسپولیس را رقیب اصلی خود دانسته و خوب می‌دانند یکی از عوامل اصلی قهرمانی فصل گذشته این تیم تهرانی، عیسی آل‌کثیر بوده است. مهاجمی که کسی فکرش را نمی‌کرد جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی باشد. اما او بعد از چند تمرین خصوصی و البته یک جلسه سرپایی مهم در استادیوم کاظمی با یحیی گل‌محمدی، با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس بازگشت.

مهاجم جنوبی سرخ‌پوشان در چند بازی درخشید و دروازه سپاهان، استقلال، گل‌گهر و... را گشود تا به چهره اصلی سرخ‌پوشان تبدیل شود و جای مهدی عبدی را در ترکیب اصلی بگیرد. او که دربی رفت را از جلوی تلویزیون و دربی برگشت را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با همین درخشش خود را به ترکیب سرخ‌ها تحمیل کرد و با گل‌زنی به استقلال در نهایت بزمی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت.

در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس مشغول لایو اینستاگرام و سلفی بودند، عیسی قیچی برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و حدود دو متر مربع از تور دروازه را بُرید و سپس همراه خود به روی استیج آورد. آل‌کثیر در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوینس آیرس ببرند. عیسی تور را مثل دامن‌های عربی به کمر خود بست و بعد از این‌که مدال را گرفت، به سوی دیگر بازیکنان رفت و بعد از چند کاپیتان اصلی، جام را نیز بالای سر خود برد تا به چهارمین جام قهرمانی با پرسپولیس، بوسه بزند.

سپاهانی‌ها به عنوان رقیب اصلی پرسپولیس (تا سوت پایان هفته سی‌ام) هنوز آن صحنه‌ها و شادی قهرمانی رقیب تهرانی را به خاطر دارند. بنابراین بسیار بعید به نظر می‌رسد به رغم مشکلات موجود اجازه پیوستن عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس را بدهند و با دست خود، اصلی‌ترین رقیب برای کسب جام قهرمانی را تقویت کنند.

منبع: خبر ورزشی
  • صنوبری ارسالی در

    این از بازیهای کثیف ساکت هستش! می‌دونه با آل کثیر نمی تونه؛قرارداد ببندد! اما با پیشنهاد اغوا کننده اونو گول زده؛و می‌دانست که او خیلی زودباور است! از نقطه ضعف او گولش زد؛یک آدم کثیف به تمام معنا! تیم خودشون را با حمایت های تاج بدون رعایت سقف قرارداد بست! و شروع به نیش زدن رقیبان درجه یک کردش! چونکه تا تاریخ مورد نظر نتوانست قراداد آل کثیر را ببندد در صورت استفاده از او در بازیهای آسیایی تخلف محسوب شده و نتیجه ۳بر صفر خواهد شد؛دیگر اونجا تاج را ندارد تا تخلفاتش را نادیده بگیرد؛و اینچنین روزی افراد زودباور مثل آل کثیر را بریده؛تا به هدفشان برسد؛اما راه کج هیچ وقت به مقصد نمی رسد؛مطمئن باشید!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها