|
کدخبر: 305742

دنیا به کام استقلال و پرسپولیس می شود

سه باشگاه مدعی قهرمانی از کمیته انضباطی درخواست کرده‌اند تا پیش از آغاز هفته پنجم لیگ برتر پرونده تیم سپاهان مورد بررسی قرار گیرد و رای مربوط به آن صادر شود.

فوتبال دنیا به کام استقلال و پرسپولیس می شود

همانطور که در اخبار خواندید تیم تراکتور هم همانند تیم‌های استقلال و پرسپولیس از تیم سپاهان به خاطر نقض مقررات وضع شده از سوی سازمان لیگ پیرامون سقف قرارداد شکایت کرده است و در صورتی که تخلف تیم سپاهان اثبات شود، نتایج بازی‌های این تیم ۳-۰ به سود حریفان اعلام می‌شود.

بر همین اساس خبر رسیده تیم‌های شاکی درنامه ای محرمانه به کمیته انضباطی خواستار این شده‌اند تخلفات تیم سپاهان تا پیش از آغاز هفته پنجم مورد بررسی قرار گیرد و رای مربوط به آن صادر شود.

از بین تیم‌های شاکی تیم‌های استقلال و تراکتور با سپاهان بازی کرده‌اند و درصورت اثبات تلخف تیم سپاهان نتیجه این دو بازی ۳-۰ به سود تیم‌های استقلال و تراکتور اعلام می‌شود. تیم سپاهان در ۴ هفته ابتدایی با دو تیم دیگر هم بازی کرده است. تیم‌های ذوب آهن و پیکان که این تیم‌ها از سپاهان شکایتی نداشته‌اند. البته محرز شدن تخلف تیم سپاهان نیازمند اعلام رسمی از سوی کمیته انضباطی است و فعلا چیزی دراین باره اثبات نشده است.

منبع: خبر ورزشی
  • هوادار اس ارسالی در

    فرض بگیریم سپاهان چهار باخت داره که محال ممکنه هنوز ۲۶ بازی مونده که قطعا همه رو میبره وقهرمان میشه ! یعنی باید قهرمان ب شه ازما گفتن از تاج اوکی ! (تاج فدراسیون )

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها