|
کدخبر: 122948

تا پایان نیمه نخست

شکست سپاهان مقابل النصر / پرسپولیس متوقف شد

شاگردان محرم نویدکیا در آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل النصر عربستان به رختکن رفتند.

ورزش شکست سپاهان مقابل النصر / پرسپولیس متوقف شد

تیم فوتبال سپاهان ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران)، در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن‌حمد قطر به مصاف النصر عربستان رفت که نیمه نخست این مسابقه به برتری یک بر صفر تیم عربستانی انجامید.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ۲۹، تنها گل ۴۵ دقیقه اول را به ثمر رساند.

ادهم محمد قضاوت این بازی را بر عهده دارد که بازیکنی را در نیمه اول با کارت زرد یا قرمز جریمه نکرد.

تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و التعاون

دو تیم پرسپولیس و التعاون عربستان در دیداری از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی دوحه به مصاف هم رفتند که در نیمه نخست این مسابقه دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری، میلاد سرلک، سعید آقایی، سیامک نعمتی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب التعاون: کاسیو دوس‌انیوس، یاسین عمر برناوی، ایاگو سانتوس، رایان صدیق الموسی، حسن کادیش محبوب، فهد الرشیدی، سدریک آمیسی، سلطان احمد منداش، احمد حسن اثیری، عبدالمجید الصولة و میشل دوک.

دقیقه ۹: ضربه ایستگاهی برای التعاون و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک شود که این توپ بدون استفاده مهاجمان التعاون از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۶: میلاد سرلک از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی به سمت دروازه التعاون کرد که کاسیو در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۷: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۵: حمله ناگهانی التعاون از سمت چپ، به موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس تبدیل شد که حامد لک موفق به مهار ضربه اول شد و توپ پس از برخورد به تیر دروازه دوباره به بازیکن التعاون رسید. ضربه دوم هم باز با واکنش مناسب لک همراه شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.

دقیقه ۳۹: ضربه ناگهانی و زمینی آمیسی بازهم واکنش خوب حامد لک را به دنبال داشت و دروازه‌بان پرسپولیس توانست برای دومین بار مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

دقیقه ۴۱: احمد نوراللهی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

منبع: تسنیم

ارسال نظر