|
کدخبر: 304811

نقشه ویژه ژاوی برای بارسلونا

ژاوی امشب برای پر کردن جای خالی پدری برابر ویارئال به تغییر سیستم فکر می کند.

فوتبال نقشه ویژه ژاوی برای بارسلونا

پس از سیستم ۳-۴-۳ در برابر کادیز با دی یونگ به عنوان مدافع میانی، ژاوی می تواند به سیستم کلاسیک ۳-۳-۴ در برابر ویارئال برگردد. با گاوی در سمت چپ فاز حمله و شاید بدون لامین یامال، که احتمالا ذخیره طلایی خواهد بود.

بارسلونا امروز بدون سه بازیکن شروع کننده و اصلی خود، به دیدار ویارئال می رود: رونالد آرائوخو مدافع، پدری گونزالس هافبک، هر دو با مصدومیت عضلانی، و رافینیا، که دو جلسه محروم شده و از بازی بعدی در دسترس خواهد بود. کارت قرمز مستقیم او برابر ختافه در روز اول لالیگا برای ستاره برزیلی جریمه ای سنگین داشت.

ژاوی هفته قبل در ورزشگاه المپیک مونتجویک مقابل کادیز (۲-۰) برای نبود مدافع همه کاره اروگوئه ای و وینگر برزیلی راه حل مناسبی پیدا کرد. غیبت آرائوخو با دفاع غیرمعمول سه نفره، کنده، کریستنسن و فرانکی دی‌یونگ جبران شد و بالده عملاً به عنوان وینگر در ۳-۴-۳ بازی کرد. مربی کاتالان برای جانشینی رافینیا در اقدامی شجاعانه، لامین یامال ۱۶ ساله را انتخاب کرد.

اما ژاوی امروز نمی تواند این برنامه را تکرار کند زیرا پدری در طول هفته دچار مشکل شد. سیستم تاکتیکی او طوری طراحی شده که پدری و گوندوگان پشت سر لواندوفسکی قرار بگیرند. همانطور که در گل اول به کادیز پدری توانست روی پاس گوندوگان قفل دروازه را باز کند. همچنین به نظر می رسد که در برابر ویارئال و با حضور مهاجمی خطرناک مثل جرارد مورنو، استفاده از سیستم چهار دفاعه کلاسیک ۳-۳-۴ معقولانه‌تر باشد. با دی یونگ در وسط زمین و گاوی به عنوان یک وینگر کاذب.

بنابراین، سرجی روبرتو احتمالا برای جانشینی پدری از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد. شاید هم او به سمت راست برود. کنده و کریستنسن به عنوان مدافعان میانی و بالده در سمت چپ دفاع. اوریول رومئو، دی یونگ و گوندوگان نیز در این صورت خط میانی را تشکیل خواهند داد. و اما خط حمله: فران تورس، لواندوفسکی و گاوی محتمل ترین گزینه ها برای ژاوی هستند.

در این صورت، یامال کار را از روی نیمکت شروع می کند و در نیمه دوم می تواند تعویضی طلایی باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها