|
کدخبر: 288539

یک استعداد ناب در رادار بارسا

در بارسلونا جستجو برای یک پدری جدید آغاز شده است.

فوتبال یک استعداد ناب در رادار بارسا

به گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی به دنبال یک هافبک خلاق می گردد تا در نبود پدری با مشکلاتی که این چند هفته با آنها مواجه شد، رو به رو نشود. سرمربی بارسلونا در تابستان هم چنین ایده ای داشت و به همین دلیل بود که ایده جذب برناردو سیلوا مطرح شد؛ با این وجود چنین اتفاقی نیفتاد و حالا دوباره می خواهد هافبکی با شباهت به پدری به ترکیب بارسا اضافه کند تا بارسا دیگر تا این حد وابسته به پدری نباشد.

ایلکای گوندوعان یکی از بازیکنانی است که در همین راستا نامش را پیرامون بارسلونا می شنویم. عموی این بازیکن که ایجنت خود او و آندریاس کریستنسن است برای مذاکره با بارسلونا اخیرا در شهر دیده شد که متئو آلمانی بعدا اعلام کرد که آن ملاقات برای صحبت در مورد مدافع وسط دانمارکی ترتیب داده شده بود. دنی پارخو، هافبک باتجربه ویارئال دیگر گزینه ژاوی به حساب می آید، بارسا سال ها قبل هم به این محصول آکادمی رئال مادرید علاقه داشت.

پدری از باشگاه لاس پالماس و جزایر قناری به بارسلونا آمده و چه جایی بهتر از همان جزایر برای جستجوی یک پدری جدید؟ این باشگاه اخیرا یک بازیکن جدید به نام آلبرتو مولیرو پرورش داده که توجه بارسلونا را به سمت خودش جذب کرده است. مشخصه های این بازیکن شبیه به پدری است و علاقه بارسا به او جای تعجب ندارد. بارسا سال گذشته می توانست مولیرو را با یک انتقال ۲۵ میلیون یورویی (۱۰ میلیون یورو ثابت و ۱۵ میلیون متغیر) به خدمت بگیرد. چنین چیزی رخ نداد و حالا لاس پالماس برای مولیرویی که تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد، ۳۰ میلیون یورو ثابت می خواهد؛ این مبلغ می تواند تا ۶۰ میلیون هم افزایش یابد.

مثل همیشه فیرپلی مالی و قوانین سختگیرانه لالیگا برای بارسلونا مشکل ساز می شوند و جذب پدری جدید هم به همین دلیل دشوار خواهد بود. در حقیقت اگر وضعیت باشگاه نرمال بود، مولیرو به احتمال زیاد در همان تابستان ۲۰۲۲ همراه با سایر خریدها توسط آلمانی و همکارانش جذب می شد. ژاوی همیشه گاوی و فرنکی دی یونگ را تحسین می کند اما آنها از نظر سرمربی بارسلونا توانایی انجام وظایف پدری را ندارند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها