|
کدخبر: 303011

امباپه به سیم آخر می‌زند!

طبق ادعای اکیپ، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.

فوتبال امباپه به سیم آخر می‌زند!

پاری سن ژرمن فشارها روی کیلیان امباپه را از هر جهت افزایش داده است. پس از اینکه او اعلام کرد بند تمدیدش را فعال نخواهد کرد و قصد جدایی هم ندارد، باشگاه صراحتا گفت که راهی جز تمدید یا جدایی در همین تابستان نخواهد داشت. در واقع اگر امباپه روی تصمیم خود مبنی بر عدم تمدید بماند، باید همین تابستان از پی اس جی برود.

او ابتدا از تور آسیایی کنار گذاشته شد و سپس مجبور شد با بازیکنان مازاد پاریس تمرین کند. حتی پس از بازگشت تیم از تور نیز امباپه اجازه ندارد با تیم اول تمرین کند. به این ترتیب او در بازی شنبه برابر لوریان در هفته نخست لیگ فرانسه نیز غایب خواهد بود. مشخصا این وضعیت تا پایان نقل و انتقالات نیز ادامه خواهد داشت.

سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) پنجره نقل و انتقالات در فرانسه بسته خواهد شد و اگر امباپه تمدید نکند و رئال هم برای خرید او با پی اس جی مذاکره نکند، باید دید تصمیم باشگاه پاریسی چه خواهد بود.

اکیپ در این باره نوشته است که پی اس جی طبق قانون نمی‌تواند امباپه را از تمرینات کنار بگذارد. در واقع امباپه اگر ماندنی شود، یک روز پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به طور دقیق متوجه شرایط خود خواهد شد چرا که پی اس جی ۴ سپتامبر فهرست خود برای لیگ قهرمانان را به یوفا اعلام خواهد کرد و اگر نام امباپه در آن نباشد، او به این اطمینان خواهد رسید که یک فصل سکونشینی در انتظارش خواهد بود.

طبق این گزارش، امباپه در این صورت به سیم آخر خواهد زد و رسما از پی اس جی به کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال فرانسه شکایت خواهد کرد. قانون در این مورد طرف امباپه است ولی از پی اس جی و مدیران آن هیچ چیز بعید نیست.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها