|
کدخبر: 288842

اظهارنظر امباپه سوژه شد!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، اظهارنظر عجیبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان مطرح کرد.

ورزش اظهارنظر امباپه سوژه شد!

پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد با نتیجه ۲-۴ برابر نانت به پیروزی برسد و امباپه با گلزنی در این بازی موفق شد عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از آن خود کند.

آن‌ها حالا باید منتظر دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا باشند و امیدوار هستند که بتوانند شکست ۰-۱ بازی رفت را جبران و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

قهرمانی در لیگ قهرمانان همیشه رویا و اولویت اصلی مدیران پی‌اس‌جی بوده اما آن‌ها هنوز در رسیدن به این افتخار ناکام مانده‌اند و امسال هم برای حفظ شانس قهرمانی کار سختی در پیش دارند.

اما اتفاق عجیبی که پس از پایان بازی شب گذشته رخ داد این بود که یکی از خبرنگاران از امباپه درباره اهمیت نتیجه دیدار برابر بایرن مونیخ روی تصمیم آینده‌اش پرسید و او جواب جالبی به این سوال داد.

این ستاره فرانسوی با خنده به این سوال پاسخ داد و گفت: «من فکر نمی‌کنم که بازی با بایرن تاثیری روی آینده من داشته باشد. نمی‌خواهم به پاری سن ژرمن بی‌احترامی کنم اما اگر آینده من به لیگ قهرمانان مربوط بود، حالا اینجا نبودم و خیلی دور شده بودم.»

هرچند او سعی کرد در ادامه دل مدیران و هواداران پی‌اس‌جی را هم به دست آورد و اضافه کرد: «من اینجا هستم. در حال حاضر بسیار خوشحالم و فقط به این فکر می‌کنم که بتوانم پی‌اس‌جی را به تیم بهتری تبدیل کنم.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها