|
کدخبر: 301296

قمار بزرگ بارسلونا در نقل و انتقالات

بارسلونا مذاکراتش با تاتنهام برای انتقال کلمنت لنگله را متوقف کرده، به این امید که پیشنهادی ۱۵ میلیون یورویی برای این بازیکن بیاید. پیشنهادی که شاید هرگز مطرح نشود.

فوتبال قمار بزرگ بارسلونا در نقل و انتقالات

ماه جولای به پایان نزدیک می‌شود و روند خروجی‌های بارسلونا راکد است. یکی از مازادها، که فعلا خبری از جدایی‌اش نیست، کلمنت لنگله است.

این به خصوص به دلیل مذاکراتی که هفته‌هاست با تاتنهام آغاز شده، عجیب جلوه می‌کند. مذاکرات در مسیر خوبی بود و ادعا شد این بازیکن برای سه فصل با باشگاه لندنی به توافق رسیده و در حالی که پیش‌بینی می‌شد خروج لنگله قریب الوقوع باشد، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

در واقع بارسا مانع اصلی است، زیرا فکر می‌کند تاتنهام برای این انتقال هزینه بسیار کمی می‌پردازد و با این استدلال که ممکن است پیشنهادهای دیگری برای لنگله بیاید، حرکت خطرناکی را انجام داده و ۱۵ میلیون یورو از تاتنهام طلب کرده است.

لنگله-بارسا

چه بلوف باشد و چه نباشد، واقعیت این است که باشگاه بارسلونا در معرض خطر است و شاید مجبور شود لنگله را برای فصل بعد حفظ کند. چیزی که به ویژه از نظر محدودیت دستمزد برای تیم مضر است.

کافی است تاتنهام قید خرید لنگله را بزند و یک مدافع دیگر بخرد و اینکه باشگاهی برای مدافع فرانسوی ۱۵ میلیون یورو هزینه نکند. بارسلونا خودش را درگیر بازی خطرناکی کرده است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها