|
کدخبر: 301105

نقشه جذاب رئال برای شکار امباپه

رئال مادرید برنامه دقیقی برای طی کردن روند انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، به این باشگاه دارد.

فوتبال نقشه جذاب رئال برای شکار امباپه

کار امباپه با پاری سن ژرمن به پایان خط رسیده و شرایط به شکلی پیش رفته که به نظر نمی‌رسد ادامه همکاری ممکن باشد.

مدیران پی اس جی مصمم هستند که این بازیکن را در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برسانند، چرا که او به صراحت اعلام کرده که حاضر نیست قراردادش را با این باشگاه تا تابستان ۲۰۲۵ تمدید کنند.

پی اس جی پیش از این هم اعلام کرده بود که حاضر نیست این ستاره فرانسوی را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست دهد و حالا آماده است تا پیشنهادهایی که برای او از سوی باشگاه‌های مختلف ارائه خواهد شد را بررسی کند.

در حالی که پیشنهاد باورنکردنی ۳۰۰ میلیون یورویی الهلال به این باشگاه رسیده، آنها اطمینان دارند که امباپه تنها خواهان پیوستن به رئال مادرید است و مشتاق هستند تا پیشنهاد این باشگاه را دریافت کنند.

اما روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که رابطه نه چندان خوب بین رئال مادرید و پی اس جی باعث شده که مدیران این باشگاه نقشه جذاب و پر ریسکی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن طراحی کنند.

آنها قصد دارند تا اواخر ماه آگوست صبر کنند و پیشنهاد جذب امباپه را در روزهای نزدیک به پایان پنجره نقل و انتقالات ارسال کنند تا بتوانند او را با کمترین قیمت ممکن به خدمت بگیرند. در این صورت پی اس جی برای جلوگیری از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد، مجبور است با پیشنهاد موافقت کند و به این ترتیب، رئال مادرید به خواسته‌اش خواهد رسید.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها