|
کدخبر: 296911

رونمایی از ۴ گزینه سرمربیگری استقلال

ریکاردو ساپینتو تیم جدیدش را انتخاب کرده و برای قهرمانی کارهایش را شروع کرده اما باشگاه استقلال هنوز درگیر انتخاب سرمربی است!

فوتبال رونمایی از ۴ گزینه سرمربیگری استقلال

۴ گزینه داخلی و ۲ گزینه خارجی برای هدایت تیم استقلال مطرح هستند و آنطور که از شواهد امر پیداست، کمی انتخاب سرمربی تیم استقلال طولانی می شود. چون وقتی قرار باشد، چند نفر تصمیم گیرنده باشند، اجماع در تصمیم گیری سخت است. اما ۴ گزینه ای که برای هدایت تیم استقلال مطرح هستند، کدام مربیان هستند؟

۱- جواد نکونام؛ گزینه اول جواد نکونام است. جواد نکونام فصل گذشته هم پیش از حضور ریکاردو ساپینتو در اردوی تیم آبی گزینه استقلال بود اما در نهایت تصمیم گرفت، در فولاد بماند. قابل پیش بینی است، در صورتی که گزینه نهایی اعضای کمیته فنی مربی ایرانی باشد، جواد نکونام شانس بیشتری داشته باشد. به این خاطر که در فولاد به تجربیات خوبی دست پیدا کرد. او جدا از اینکه با فولاد قهرمان جام حذفی و سوپرجام شد، در لیگ قهرمانان آسیا هم نمایش خوبی با تیم فولاد داشت. به هر صورت او در برهه ای در استقلال بازی کرد و فضای حاکم بر این تیم را به خوبی می شناسد.

رونمایی از ۴ گزینه سرمربیگری استقلال/ پای ۲ استقلالی، یک مربی جنجالی و سرمربی سابق وردربرمن در میان است

۲- علیرضا منصوریان؛ علیرضا منصوریان با تیم فولاد قرارداد دارد اما به نظر می رسد باشگاه فولاد به خاطر احترام به نظرات تماشاگران مایل است، به این همکاری پایان دهد. در چنین شرایطی علیرضا منصوریان می تواند بدون دغدغه خاطر از فولاد جدا شود و رهبری تیم استقلال را برعهده بگیرد. این انتخاب بعید است با استقبال تماشاگران مواجه شود، به این خاطر که علیرضا منصوریان با ناکامی اردوی استقلال را ترک کرد. او با انتقاد تماشاگران استقلال مجبور شد، بر خلاف میل باطنی اردوی تیم را ترک کند. با این حال علیرضا منصوریان بعد از جدایی از تیم استقلال تجربیات مهمی به دست آورد و این بار اگر سرمربی استقلال شود، به طور حتم بهتر عمل می کند و اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد.

۳- ساکت الهامی؛ ساکت الهامی در گذشته یکی از اعضای کادر فنی تیم استقلال بود. در برهه ای که هدایت تیم بر عهده فیروز کریمی و ناصر حجازی بود. او پیش از فرهاد مجیدی هم گزینه سرمربی تیم استقلال بود و حتی باشگاه استقلال با او مذاکره کرد اما در نهایت به این نتیجه رسید که هدایت تیم را به فرهاد مجیدی محول کند. ساکت الهامی با اینکه چند فصل است، سرمربی شده دو قهرمانی در جام حذفی را در کارنامه دارد و بارها با تیم های تحت هدایتش استقلال را شکست داده است. شاید شانس این مربی برای حضور در راس کادر فنی تیم استقلال بیشتر از علیرضا منصوریان باشد. او  تجربه کار در تیم بزرگ و کار کردن با ستاره ها را در تیم تراکتور به دست آورده است. برخی  از بازیکنان استقلال مثل روزبه چشمی، سعید مهری در دیگر تیم ها شاگرد این مربی بوده اند.

۴- آلکساندر نوری؛ در مورد گزینه چهارم استقلال کسی به دقت نمی داند چه کسی است. برخی می گویند آلکساندر نوری که پیش تر سرمربی تیم وردربرمن در بوندس لیگا بود. با این مربی قبلا هم مذاکره شده بود اما خواست های او مورد توجه باشگاه استقلال قرار نگرفت و رد شد. معمولا باشگاه زمانی که می خواهد سرمربی انتخاب کند، گزینه های متعددی را مطرح می کند تا به تماشاگران خود ثابت کند که همه گزینه ها را مورد بررسی قرار داده است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها