|
کدخبر: 295413

۲ گزینه برای جانشینی ساپینتو در استقلال

به نظر برخی در باشگاه استقلال تمایلی به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو ندارند و آنقدر مشکلات مالی تیم را ادامه می دهند که این مربی پرتغالی اردوی تیم را ترک کند! شاید به این دلیل که نقشی در جذب این مربی نداشتند!

فوتبال ۲ گزینه برای جانشینی ساپینتو در استقلال

حجت کریمی در هفته های اخیر بارها و بارها گفته که قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید می کنیم و او تنها گزینه باشگاه برای تمدید قرارداد است اما در عمل اتفاقی صورت نگرفته است و به نظر می رسد برخی از افراد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تمایلی برای تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو ندارند! حتی نقل قولی از پرویز مظلومی در رسانه ها منتشر شد که تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو منوط به قهرمانی در جام حذفی است.

ریکاردو ساپینتو با استقلال قهرمان سوپر جام شد. او در لیگ برتر تیمش بهترین تیم در فاز تهاجمی بوده و تا هفته های پایانی در کورس قهرمانی با تیم های پرسپولیس و سپاهان بود. از سویی آبی ها در جام حذفی به جمع ۴ تیم ملحق شدند و با شکست تیم نساجی فینالیست می شوند و از همه مهمتر ریکاردو ساپینتو تیمی را ساخته که ۶ ماه مشکلی مالی را تحمل کرده! اوضاعی که شاید اگر در یک تیم مدعی دیگر رخ می داد، به اندازه استقلال خوب نتیجه نمی گرفت.

روزبه چشمی در این باره مصاحبه کرده و گفته بود که اگر هر تیمی جای ما بود هفتم و هشتم می شد. ریکاردو ساپینتو نه تنها خودش علیه باشگاه شکایت نکرد از کوین و سیلوا هم خواست دندان روی جگر بگذارند و در کنار هم تیمی های ایرانی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کنند. در حالی که اگر ریکاردو ساپینتو اردوی تیم را ترک می کردف خیلی راحت به همه پول خود دست می یافت و البته تیم از هم می پاشید.

خیلی ها می پرسند ریکاردو ساپینتو دیگر چه کار باید برای استقلال می کرد که قرارداد او تمدید می شد؟ خبر رسیده برخی در باشگاه استقلال برخی مایل به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو نیستند و می کوشند این مربی را از تیم فراری دهند و حتی سم پاشی های اخلاقی هم علیه این مربی در وزارت ورزش و جوانان داشته اند! در غیر اینصورت هیچ دلیلی برای عدم تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو از باشگاه استقلال نمی ماند و این همه تاخیر برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی با هیچ توضیحی از باشگاه استقلال همراه نبوده است.

یکی دو هفته پیش مدیر عامل باشگاه  آلومینیوم اراک مدعی شد که مهدی رحمتی از باشگاه استقلال پیشنهاد دارد و به نظر می رسد یکی دو عضو هیات مدیره با این مربی صحبت هایی داشته اند. از سویی گفته می شود یکی دیگر از مربیان جایگزین جواد نکونام است که ابتدای فصل آینده هم از سوی آجرلو دعوت بکار شده بود اما این پیشنهاد را قبول نکرد.

یکی دو ماهی است از جدایی علی فتح الله زاده از استقلال می گذرد اما ریالی از درصد به آبی ها داده نشد و این روند تا پیش از بازی با نساجی هم ادامه دارد. حتی پاداش ها را هم به آبی ها نمی دهند و گویا اراده در باشگاه استقلال قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو است. به نظر این مربی هم متوجه این موضوع شده است و امروز حرفی نمی زند، چون دوست دارد با قهرمانی در جام حذفی اردوی تیم آبی را ترک کند و به پرتغال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر