|
کدخبر: 295183

رئالی‌ها پشت ستاره برزیلی درآمدند

بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان از سایر تیم‌ها با انتشار پست‌هایی از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، حمایت کردند.

فوتبال رئالی‌ها پشت ستاره برزیلی درآمدند

رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا بود و با یک گل شکست خورد اما این باخت چندان مورد توجه بازیکنان و هواداران این تیم قرار نگرفت.

توهین‌های نژادپرستانه و شعارهای زشت هواداران تیم میزبان علیه وینیسیوس جونیور از همان لحظات اول بازی و حتی پیش از ورود بازیکنان به زمین باعث شد که او به شدت عصبانی و ناراحت شود.

انتشار تصاویر مربوط به اشک ریختن این بازیکن در زمین بسیاری را تحت تاثیر قرار داد و با این که او حتی یکی از توهین کنندگان را شناسایی کرد اما اتفاقی خاصی رخ نداد و در نهایت او لحظاتی بعد به دلیل درگیری با بازیکن حریف اخراج شد.

کارلو آنچلوتی پس از پایان بازی در نشست خبری به این وضعیت اعتراض کرد و با انتشار تصویری از خودش و این بازیکن در اینستاگرامش هم از لالیگا خواست که برای پایان این شرایط کاری کند.

فدریکو والورده پس از پایان بازی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ما با هم به این باشگاه آمدیم و تا پایان می‌جنگیم. همانطور که در بازی به تو گفتم، دوست داشتم گلی بزنم تا تو را در آغوش بگیرم و آن را به تو تقدیم کنم چون این این سبک من برای همراهی تو و دفاع از تو در زمین است.»

رودریگو گوئس، دنی کارواخال، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا و دیگر بازیکنان رئال مادرید هم نیز همگی با انتشار تصویر وینیسیوس در صفحه اینستاگرام‌شان از او حمایت کردند.

ریس جیمز، اشرف حکیمی و کیلیان امباپه هم بازیکنان دیگری بودند که با بازنشر پست این ستاره برزیلی حمایت‌شان را از او ابراز کردند و نوشتند: «تو تنها نیستی، ما با تو هستیم و حمایتت می‎‌کنیم.»

الخاندرو بالده، بازیکن بارسلونا، هم پس از انتشار پست وینیسیوس به این رقیب برزیلی ابراز احساسات کرد و چند قلب برای او گذاشت تا همدردی و همراهی‌اش را به این شکل ابراز کرده باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها