|
کدخبر: 293625

تبریک قهرمانی به سبک راموس + عکس

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، با یادآوری یک اتفاق بامزه قهرمانی این تیم در کوپا دل ری را تبریک گفت.

فوتبال تبریک قهرمانی به سبک راموس + عکس

رئال مادرید با دو گل رودریگو از سد اوساسونا گذشته و برای بیستمین بار در تاریخ قهرمان کوپا دل ری شد. سرخیو راموس بلافاصله به این قهرمانی با یک توئیت واکنش نشان داد.

راموس که هم اینک در پاری‌سن‌ژرمن حضور دارد، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید محسوب می شود. او ۵ بار با رئال قهرمان لالیگا شد، ۴ بار چمپیونزلیگ را فتح کرد و دو بار نیز طعم قهرمانی در کوپا دل ری را چشید.

کاپیتان سابق رئال با انتشار عکسی از کاپ معروف سال ۲۰۱۱ کوپا دل ری قهرمانی شماره ۲۰ کهکشانی ها را تبریک گفت. تصویر یاد شده مربوط به جامی است که در جریان جشن قهرمانی سال ۲۰۱۱ رئالی ها از دست راموس افتاد و شکست. او با تبریک قهرمانی تاکید کرده که خاطرات هیچ گاه فراموش نمی شوند!

گوپا-دل-ری

رئال مادرید در سال ۲۰۱۱ با تک گل کریستیانو رونالدو که به ضربه سر آن را زد از سد بارسلونا گذشته و قهرمان کوپا دل ری شد. جام قهرمانی آن دوره بعد از اینکه از دست سقوط کرد کاملا له شد اما رئالی ها خوش شانس بودند که کمپانی تولید کننده آن یک جام جدید برای آنها تولید کرد. البته راموس چند سال بعد در یک گفت و گو تاکید کرد که سقوط جام تقصیر او نبوده و به خاطر ازدحام جمعیت این اتفاق رخ داده است.

این مدافع ۳۷ ساله در سال ۲۰۲۱ از رئال جدا شده و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما مصدومیت های متعدد باعث شد تا هیچ گاه فروغ دوران حضور در مادرید را از او شاهد نباشیم. راموس در حالی باید مثل فینال امشب تماشاگر تلاش رئالی ها در چمپیونزلیگ باشد که همراه با PSG فقط برای فتح لیگ یک فرانسه در فصل جاری شانس دارد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها