|
کدخبر: 287810

آمار درخشان قاتل لیورپول

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، نشان داده که راه باز کردن دروازه لیورپول را به خوبی بلد است.

فوتبال آمار درخشان قاتل لیورپول

رئال مادرید و لیورپول امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه آنفیلد روبروی یکدیگر قرار بگیرند.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است. پیروزی در این دیدار می‌تواند شرایط را برای لیورپول در بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو آسان کند. از سوی دیگر، اگر رئال برنده این بازی باشد با خیال راحت‌تری در بازی برگشت از حریف میزبانی خواهد کرد.

یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رود امشب نقش سرنوشت‌سازی در این بازی ایفا کند وینیسیوس جونیور است که حالا دیگر یکی از ستاره‌های تیم کارلو آنچلوتی به حساب می‌آید.

آمار درخشان این بازیکن برزیلی برابر لیورپول باعث شده که او قاتلی تمام عیار برای این تیم به حساب بیاید، خصوصا که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز تیر خلاص به آرزوهای این تیم زد.

وینیسیوس تا به حال در سه بازی در ترکیب رئال و در لیگ قهرمانان برابر لیورپول به میدان رفته و موفق شده سه بار دروازه این تیم را باز کند.

او به جز گلزنی در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، در جریان پیروزی ۱-۳ رئال برابر لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۱-۲۰۲۰ نیز دو بار دروازه این حریف را باز کرد تا به کابوسی برای تیم یورگن کلوپ تبدیل شده باشد.

تنها دیداری که این ستاره رئال در آن موفق به گلزنی برابر لیورپول نشده، به بازی برگشت همان فصل در آنفیلد برمی‌گردد و حالا او به دنبال شکستن این طلسم است و می‌خواهد این بار در ورزشگاه خانگی لیورپول هم نامش را در فهرست گلزنان این بازی قرار دهد. کلوپ مطمئنا تدابیر خاصی برای مهار او در این دیدار اندیشیده است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها