|
کدخبر: 293345

پیام کاپیتان رئال پس از شکست تلخ

ناچو فرناندز، کاپیتان رئال مادرید، معتقد است شکست برابر رئال سوسیداد نباید باعث نگرانی هواداران شود.

فوتبال پیام کاپیتان رئال پس از شکست تلخ

رئال مادرید شب گذشته در زمین رئال سوسیداد با دو گل شکست خورد و حالا بارسا می‌تواند با پیروزی برابر اسپانیول در بازی بعدی قهرمانی خود را مسجل کند. رئال مادرید که امیدی برای قهرمانی نداشت و تمرکز خود را روی فینال کوپا دل ری و سپس بازی با سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گذاشته، با انبوهی از غایبان مهم برابر سوسیداد قرار گرفت و در نیمه دوم با دریافت دو گل بازی را واگذار کرد.

ناچو در پاسخ به این سوال که هواداران باید نگران کیفیت پایین بازی‌های خارج از خانه اخیر رئال باشند یا خیر، گفت: «البته که نباید نگران باشند. ما در ۱۰ روز آینده بازی‌های مهم‌تری پیش رو داریم که سرنوشت فصل را تعیین خواهند کرد. ما البته همیشه برای پیروزی وارد زمین می‌شویم ولی در بازی‌های بیرون خانه اخیر نتوانسته‌ایم در بالاترین فرم کار کنیم.»

ناچو ادامه داد: «در ابتدای فصل همه آرزو می‌کردند در چنین مقطعی ما شانس قهرمانی کوپا و لیگ قهرمانان را داشته باشیم و البته که هواداران دوست داشتند در لالیگا نیز بهتر کار می‌کردیم ولی اصلا جای نگرانی نیست. باید این شکست را فراموش کنیم و به سرعت برای مبارزه با اوساسونا در فینال مهیا شویم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها