|
کدخبر: 293342

دعوا در اردوی آبی‌ها بالا گرفت!

امانوئل پتی، ستاره سابق چلسی، گفت از دیدن بازیکنان تیم که روی نیمکت با هم جر و بحث می‌کرده‌اند و دوست نبودن آنها شوکه شده است.

فوتبال دعوا در اردوی آبی‌ها بالا گرفت!

پتی گفت دیده بازیکنان چلسی در جریان باخت ۳ بر یک مقابل آرسنال، روی نیمکت تیم با هم مجادله می‌کرده‌اند و «نگاه» و «کمبود اتحاد» در تیم را ملامت کرد.

آبی‌های لندن در همان نیمه اول دربی ۳ بر صفر از آرسنال عقب افتادند تا هر ۶ بازی که با مربیگری فرانک لمپارد برگزار کرده‌اند را باخته باشند. این در حالی است که در فصل جاری ۶۰۰ میلیون پوند روی خرید بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری شده است.

پتی گفت وقتی دیده بازیکنان با هم متحد نیستند و با هم جر و بحث می‌کنند، شوکه شده است.

او که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ هفتاد و شش بازی برای چلسی انجام داد، معتقد است تعداد بازیکنان در باشگاه خیلی زیاد است و بیست مربی هم که بیایند، نمی‌توانند وضعیت را درست کنند: «من کاملا نزدیک نیمکت چلسی بودم و به ویژه در نیمه دوم دیدم بعضی از بازیکنان بین خودشان دارند جر و بحث می‌کنند. در نیمه اول هم از نگاه بازیکنان، زبان بدنشان و اینکه نه غروری داشتند، نه اتحادی، نه دوستی، شوکه شده بودم. داشتم فکر می‌کردم می‌توانید ۲۰ تا مربی روی نیمکت بگذارید ولی با این وضع هیچ چیزی عوض نخواهد شد.»

انزو-چلسی

هافبک سابق تیم ملی فرانسه ادامه داد: «آنها اول باید وضع رختکن را درست کنند و بعد از آن به مربی فکر کنند. الان بهترین مربی دنیا را هم که روی نیمکت بگذاری، جواب درست نمی‌گیرد، بازیکنان تیم خیلی زیادند.»

او تاکید کرد: «چلسی به هم ریخته است و تماشای بازی آن در نیمه اول ناراحت کننده بود و برای تماشاگران متاسفم.»

گفته می‌شود پوچتینو هدایت آبی‌پوشان را در تابستان برعهده خواهد گرفت، اما این مربی آرژانتینی با تیم بزرگی که مالک جدید باشگاه ساخته، مشکل خواهد داشت. چلسی اکنون نه امتیاز بالای منطقه سقوط است در حالی که پنج بازی تا پایان فصل باقی مانده.

منبع: ورزش سه
  • یک کرمانی ارسالی در

    لمپارد واقعا یک مربی افتضاح به تمام معنا ی کارنامه مربیگریش این واقعیت را نشان می دهدبعضیها شایدبازیکن خوبی باشندولی مربی نه مثل میشل پلاتینی یا مارودونای بزرگ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها