|
کدخبر: 292176 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پدیده آبی‌ها در یک قدمی جدایی

لوی کولویل منتظر انتخاب سرمربی آینده‌ی چلسی برای تصمیم‌گیری در مورد تمدید قرارداد خود با این باشگاه است. در این تابستان کولیبالی و کوکوریا در پست او جذب شدند و این موضوع فرصت بازی او را کم خواهد کرد. در صورت عدم توافق، احتمال فروش او بسیار زیاد است. چلسی در تابستان نیاز به فروش دارد.

ورزش پدیده آبی‌ها در یک قدمی جدایی

سه شنبه شب تنها جام موجود برای آبی‌های لندن نیز از دست رفت. چلسی در بازی برگشت مقابل رئال مادرید تن به شکست دو بر صفر داد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. کهکشانی‌ها با درخشش رودریگوی برزیلی موفق به غلبه بر تیم میزبان شدند.

دوست داران چلسی یکی از بدترین فصل‌های تاریخ باشگاه را تجربه کردند. چلسی تقریباً تمام رکوردهای منفی را در فصل جاری جابه‌جا کرد. آبی‌ها فصل را با توخل آغاز کردند که نتایج ضعیف او باعث برکناری زودهنگامش شد. در ادامه پاتر کان هدایت چلسی را بر عهده گرفت که او هم عملکرد بسیار بدی داشت و درنهایت برکنار شد.

برونو سالتور، دستیار پاتر برای یک بازی سرمربی این تیم بود. پس از سالتور، نوبت به فرانک لمپارد رسید. لمپارد هم تا به اینجا نتایج افتضاحی گرفته و همه را ناامید کرده است.

پس از فصل۲۰۰۴/۵ برابر لیورپول، چلسی برای اولین بار در یک مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشد. همچنین فرانک لمپارد به اولین مربی تاریخ باشگاه چلسی تبدیل شد که هر ۴ بازی نخست خود را با شکست پشت سر می‌گذارد.

دیدیه دروگبا، دیگر اسطوره باشگاه لندنی در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: «در زمان آبراموویچ من چلسی را با یک سطح و کلاس خاص می‌شناختم؛ اما امروز این باشگاه در این موضوع کمبود دارد. برایم بسیار سخت است که آن‌ها چگونه از دست یک سری از افراد خاص راحت شدند. آن‌ها باید به همان ارزش‌ها و قواعدی که وجود داشت برگردند. باشگاه چلسی را دیگر من نمی‌شناسم.»

انریکه-ناگلزمن

۲ گزینه نهایی بولی برای چلسی

لوئیس انریکه قصد دارد قبل از انتخاب بین چلسی و تاتنهام به‌خوبی درباره آینده خود فکر کند. او به زمان برای تصمیم‌گیری نیاز دارد. هر دو تیم به جذب او علاقه‌مند هستند و اصلاً مشخص نیست که او کدام تیم را ترجیح خواهد داد.

اسکای اسپورت در ارتباط با آینده نیمکت چلسی مدعی شد: پس از ملاقات مدیران چلسی با ناگلزمن، حالا او بسیار از انریکه به سرمربیگری در چلسی نزدیک‌تر است. صحبت‌های بین دو طرف بسیار مثبت بوده است. ناگلزمن در بین هیئت‌مدیره‌ چلسی طرفداران زیادی دارد. ویول که قبلاً هم با ناگلزمن در لایپزیگ همکاری داشته است، ازجمله حامیان او به شمار می‌رود.

رئال مادرید به ناگلزمن علاقه‌مند است و او را به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی آنچلوتی در نظر دارد. بولی، اقبالی به همراه وینسنتلی و استورات، حالا که چلسی فصل بعد در لیگ قهرمانان نیست، باید جدی‌تر به لیست فروش تابستانی فکر کنند تا بتوانند کمی تراز مالی باشگاه را متعادل کنند.

رئال-چلسی

اسکواد چلسی بیش از حد بزرگ است. آن‌ها به قصد نجات فصل چلسی پاتر را اخراج کردند و لمپارد را جایگزین کردند که این موضوع طبق خواسته آن‌ها پیش نرفت. حالا جست‌وجوها برای سرمربی بعدی چلسی برای عدم تکرار مسئله‌ی پاتر جدی‌تر دنبال می‌شود.

ناگلزمن و مدیران چلسی به‌صورت رو در رو در هفته‌ی گذشته با یکدیگر ملاقات کردند و صحبت‌هایی داشتند. صحبت‌ها بین دو طرف بسیار مثبت ارزیابی شده است؛ اما قرار نیست دو طرف بسیار سریع به نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری برسند. ناگلزمن می‌خواهد کاملاً نسبت به پروژه‌ی چلسی مطمئن شود.

پس از باخت چلسی به برایتون تاد بولی به همراه بهداد اقبالی و هانسیورگ ویس به رختکن تیم رفتند و حدود یک ساعت در رختکن حضور داشتند. باوجود اینکه حضور مالکان در رختکن تیم‌های خود مسئله جدیدی نیست، یکی از بازیکنان تیم گفته که این موضوع برای او عجیب بوده است.

مالکان به یکی از بازیکنان تیم که در ۱۲ ماه گذشته با رقم قابل‌توجهی جذب شده بود، به‌طور خاص انتقاد کردند. او به‌طور مشخص بین همه بیشترین انتقادها را متحمل شد. این بازیکن که هویتش مخفی خواهد ماند، از این اتفاق ناامید و ناراحت شده بود و در تمرین فردای بازی بسیار عصبانی و ناراحت بود.

تاد-بولی

وضعیت بحرانی در اردوی آبی‌ها

تاد بولی به بازیکنان توضیح داد که هدف اصلی او انگیزه دادن به آن‌ها برای برگرداندن نتیجه‌ی بازی رفت در مادرید بوده است. او به بازیکنان گفته است که بازی مقابل رئال بزرگ‌ترین بازی فصل و فرصتی برای رستگاری آن‌ها در این فصل است.

کپا تأکید کرد که هیچ‌چیز عجیبی در مورد صحبت‌ها و حضور بولی در رختکن وجود نداشت. لمپارد هم اعلام کرد مشکلی با حضور مالک تیم در رختکن ندارد و قبلاً هم این اتفاق در چلسی رخ داده است.

تاتنهام در تلاش است تا با انریکه برای سرمربیگری این تیم مذاکره کند. ناگلزمن و انریکه جزو گزینه‌های اصلی تاتنهام برای سرمربیگری در این تیم هستند اسلات و کمپانی هم دیگر گزینه‌های آن‌ها هستند. تاتنهام علاقه‌ای به استخدام پوچتینو ندارد. انریکه مشتاق به سرمربیگری در چلسی است و این تیم را به تاتنهام ترجیح می‌دهد.

مدیران چلسی با ناگلزمن برای اولین بار به‌صورت رو در رو ملاقات کردند. فرآیند جست‌وجو و انتخاب سرمربی بعدی چلسی همچنان ادامه دارد. تیم قانونی چلسی با بایرن‌مونیخ در مورد ناگلزمن صحبت‌هایش را آغاز کرده است.

جولین لارنس در این مورد مطرح کرد: «طبق آخرین اخبار وینسنتلی و استوارت اولین مذاکرات رو در روی خود را با ناگلزمن برگزار کردند. تیم قانونی چلسی با بایرن‌مونیخ بر سر مسائل حقوقی جذب ناگلزمن وارد صحبت شده است. ناگلزمن به‌وضوح گزینه‌ی اصلی اکثریت هیئت‌مدیره‌ی چلسی است.»

لوی-کولویل1

لوی کولویل منتظر انتخاب سرمربی آینده‌ی چلسی برای تصمیم‌گیری در مورد تمدید قرارداد خود با این باشگاه است. او همچنان با چلسی قرارداد دارد اما به دلیل اینکه تیم‌های بسیاری به جذب او علاقه‌مند هستند، باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با او است.

 در این تابستان کولیبالی و کوکوریا در پست او در چلسی جذب شدند و این فرصت بازی او را کم خواهد کرد که او به این موضوع هم فکر خواهد کرد. اگر آن‌ها نتوانند قرارداد او را تمدید کنند، احتمال دارد او را به فروش برسانند چون چلسی در تابستان نیاز به فروش دارد.

همچنین سرمربی بعدی چلسی هم باید در مورد گزینه‌ها مدنظر خود برای فروش و حفظ با باشگاه صحبت کند و مشخص شود که خواهان حفظ کولویل است یا بازیکنان دیگری را ترجیح می‌دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها