|
کدخبر: 291784

مسی آماده شکستن رکورد رونالدو

لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، همچنان به تعقیب رقیب همیشگی خود کریستیانو رونالدو برای رسیدن به رکوردهای بیشتر ادامه می دهد.

فوتبال مسی آماده شکستن رکورد رونالدو

پاری‌سن‌ژرمن در حساس ترین بازی هفته سی و یکم لیگ یک فرانسه موفق شد لانس را با نتیجه ۳-۱ شکست داد تا فاصله ای با قطعی کردن قهرمانی این فصل خود نداشته باشد. لیونل مسی گل سوم تیمش را در دقیقه ۴۰ این دیدار به ثمر رساند.

این پانزدهمین گل، ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی در این فصل از رقابت های لیگ یک فرانسه بود. او از تابستان سال ۲۰۲۱ که پیراهن پاریس را به تن کرد، موفق به زدن ۲۱ گل در لیگ یک فرانسه شده است.

گل امشب لیونل مسی را در یک رکورد مهم با کریستیانو رونالدو برابر کرد. لئو اینک با ۴۹۵ گل در کنار رونالدو بهترین گلزن تمام ادوار پنج لیگ معتبر اروپایی به حساب می آید. او در حالی شانس ارتقای این رکورد را دارد که کریس زمستان سال گذشته با ترک یونایتد راهی النصر عربستان شد.

مسی این تعداد گل را با پیراهن تیم های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رسانده است. رونالدو اما با گلزنی برای چهار تیم متفاوت (اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس) به رکورد یاد شده دست یافته است.

قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری تمام می شود و او با وجود تلاش باشگاه فرانسوی هنوز تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا جدا شدن نگرفته است. ماندن در پاریس، بازگشت به بارسلونا یا سفر به امریکا و عربستان احتمالات پیش روی مسی برای فصل آینده هستند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها