|
کدخبر: 289028

بایرن از خیر جذب ۳ ستاره گذشت!

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ می‎‌گوید این باشگاه از بازیکنان فعلی‌اش کاملا راضی است و رویای جذب ستاره‌های پاری سن ژرمن را ندارد.

فوتبال بایرن از خیر جذب ۳ ستاره گذشت!

بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.

این دیدار از اهمیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است، چرا که تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را مشخص خواهد کرد و شاگردان یولیان ناگلزمان با توجه به پیروزی در بازی رفت به عنوان مدعی اصلی قدم به این بازی خواهند گذاشت.

کان پیش از این دیدار صحبتی با روزنامه فرانسوی اکیپ انجام داد و در پاسخ به این سوال که آیا رویای جذب کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی را دارد گفت: «با وجود این که همیشه این سه بازیکن را تحسین می‌کنم اما باید بگویم که از بازیکنان فعلی بایرن کاملا راضی هستم.»

او درباره این که بایرن حاضر نیست ۱۰۰ میلیون یورو برای بازیکنی هزینه کند اظهار داشت: «فلسفه‌ای در باشگاه ما وجود دارد و آن فلسفه این است که ما چیزی را هزینه می‌کنیم که به دست بیاوریم. سرمایه‌گذاری مبلغی قابل توجه روی یک بازیکن همیشه ریسک بزرگی است. همه کارها باید عاقلانه انجام شود. بازیکن باید با سبک تیم ما سازگار باشد.»

این اسطوره بایرن در پاسخ به این سوال که آیا سلطه این تیم در بوندسلیگا سود مالی برای آنها دارد اضافه کرد: «من فکر می‌کنم بوندسلیگا لیگ جذابی است. ورزشگاه‌های ما پر هستند. ما فرهنگ هواداری بسیار خوبی داریم. کورس قهرمانی هم جذاب است اما مشخص است که ما از نظر حق پخش تلویزیونی فاصله زیادی با لیگ برتر داریم. البته که باید بگوییم این شرایط از همه نظر به سود همه است و یکی از آنها هم سود مالی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر