|
کدخبر: 290794

عکسی جالب از رفاقت یامگا و حردانی

بازی های خوب کوین یامگا در جناح راست خط دفاعی استقلال موجب شده تا این فصل فرصت کمتری به صالح حردانی برای بازی در ترکیب آبی ها برسد.

فوتبال عکسی جالب از رفاقت یامگا و حردانی

اگر بخواهیم این فصل و تا به این جای کار که ۲۴ هفته از بازی ها سپری شده از یکی از خوب های استقلال یاد کنیم، بی شک نام کوین یامگا به ذهن می آید، بازیکنی که با ۷ گل زده که بیشترش از روی نقطه پنالتی بوده، در کنار مهدی قایدی بهترین گل زن استقلال به حساب می آید.

به بهانه بازی محمد محبی یک خط جلوتر ریکاردو ساپینتو در بیشتر بازی های این فصل از کوین یامگا در جناح راست خط دفاعی استفاده کرده است. بازیکنی که در خط دفاع مطمئن است و بدون ریسک به خط حمله اضافه می شود و سعی می کند در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی کند. این موجب شد تا صالح حردانی این فصل کمتر فرصت بازی در ترکیب استقلال را به دست بیاورد. البته صالح هر گاه به ترکیب اضافه شده موثر بازی کرده است که نمونه اش می توانیم از گلی که به تیم پیکان در بازی های دور برگشت زد، یاد کنیم.

یامگا-حردانی

صالح حردانی و کوین یامگا با وجود اینکه دو رقیب هستند در زمین رقابت سالم و رفاقت جالبی با هم دارند و این حتی در تمرینات استقلال هم پیداست. بی شک این یکی از دلایل موفقیت استقلال در فصل جاری بازی هاست. خیلی ها تصور می کردند این ترافیک ریکاردو ساپینتو و استقلال را اذیت خواهد کرد اما اکنون شاهد هستیم مربی پرتغالی به بهترین نحو از این ترافیک به سود استقلال سود برده است و حتی شرایط بازیکنان ذخیره استقلال به گونه ای است که وقتی وارد زمین می شوند، شرایط بازی را  تغییر می دهند و یکی از بازیکنان خوب تعویضی صالح حردانی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها