|
کدخبر: 281863

ساپینتو کدام ستاره را خط می‌زند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به آمادگی بازیکنانش کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در دربی خواهد داشت.

فوتبال ساپینتو کدام ستاره را خط می‌زند؟

تیم فوتبال استقلال این روزها خودش را برای دربی هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل پرسپولیس آماده می‌کند. آبی‌پوشان در تعطیلات لیگ برتر چند بازی دوستانه مقابل هوادار، نفت مسجدسلیمان و ملوان انزلی برگزار کردند.

نمایش بازیکنان در بازی آخر تدارکاتی برابر ملوان باعث امیدواری ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال شد اما نکته‌ای که وجود داشت آمادگی بازیکنانی بود که در این فصل کمتر برای این تیم به میدان رفته‌اند. این مسئله باعث شده انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی برای ساپینتو در دربی سخت‌تر شود. البته مربیان ترکیب خودشان را براساس تمرینات منتهی به بازی انتخاب می‌کنند اما رقابت جالبی در خطوط مختلف در استقلال وجود دارد، به طوری که کار را برای انتخاب نفرات نهایی سخت کرده است.

در خط دفاع، عارف غلامی و رافائل داسیلوا در بیشتر مسابقات به عنوان زوج خط دفاعی بازی کردند. به این دو باید سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را اضافه کرد که به مرز آمادگی رسیده‌اند، دو بازیکنی که فصل گذشته تا قبل از اعزام به خدمت سربازی از بازیکنان کلیدی استقلال محسوب می‌شدند. در خط هافبک، نفراتی مثل روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، زبیر نیک‌نفس، عزیزبک آمانوف و ... رقابت جالبی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارند.

در خط حمله استقلال هم چند بازیکن مدعی بازی کردن هستند. ارسلان مطهری که ابتدای فصل از لیست تیم کنار گذاشته شده بود توانست نظر ساپینتو را عوض کند و حتی در دیدار سوپرجام گل قهرمانی آبی‌پوشان را به ثمر برساند. در کنار مطهری باید به محمد محبی، مهدی قایدی، پیمان بابایی و سجاد شهباززاده اشاره کرد که مدعی بازی کردن هستند. امیرعلی صادقی بازیکن جوان آبی‌پوشان نیز که در تمرینات تیم ملی بزرگسالان پیش از اعزام به جام جهانی قطر شرکت می‌کرد آنقدر آماده است که گفته می‌شود یکی از گزینه‌های حضور در دربی خواهد بود. باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی استقلال چه تصمیماتی برای دربی خواهد گرفت.

دربی ۹۹ ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها