|
کدخبر: 281274

نقشه ویژه ساپینتو براى دربی

با توجه به ترکیب استقلال در آخرین دیدار دوستانه، این تیم در دربی هم با سه مهاجم بازی خواهد کرد.

فوتبال نقشه ویژه ساپینتو براى دربی

ریکاردو ساپینتو به بهانه بازی با پرسپولیس از تعداد مهاجمان تیمش کم نخواهد کرد. در مصاف دوستانه با نفت مسجد سلیمان ریکاردو ساپینتو هر سه مهاجم اصلی اش در بازی‌های دوستانه را به میدان فرستاد. ارسلان مطهری در نوک خط حمله و محمد محبی و مهدی قایدی در کناره‌ها. این بدین معنی است که استقلال در دربی هم با سه مهاجم بازی خواهد کرد.

بر اساس داده‌های سایت ‌های آنالیز، استقلال با مجموع امید گل ۱۵.۳۸ بهترین تیم لیگ است. البته این تیم از این موقعیت‌ها به خوبی نتوانسته بهره ببرد و ۱۲ گل زده است. ذوب آهن اصفهان با امید گل ۶.۴۸ ضعیف‌ترین آمار را در این فصل دارد. گل‌گهر که با ۱۷ گل صاحب بهترین خط حمله لیگ است، امید گل ۱۲.۳۹ دارد و ۴.۶۱ گل بیشتر از امید گلش به ثمر رسانده و فرصت‌طلب‌ترین تیم لیگ محسوب می‌شود. مس رفسنجان، فرصت‌سوزترین تیم لیگ است. این تیم با ۵ گل زده، ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را دارد ولی امید گل این تیم ۱۰.۵ است و این تیم نصف استحقاقش گل زده است. مس رفسنجان ۲ پنالتی از دست داده و از این نظر بدترین تیم لیگ است.

در دربی پیش بینی می‌شود استقلال با ۳ مهاجم ارایه گر بازی تهاجمی باشد. از سویی پرسپولیس هم برای حفظ صدرنشینی خود تلاش خواهد کرد به صلابت خود در فاز دفاعی ادامه دهد. نباید این نکته مهم را هم نباید فراموش کرد استقلال با وجود ایجاد موقعیت در استفاده از موقعیت‌ها تیم خوبی نیست.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها