|
کدخبر: 281220

جلسه مهم ساپینتو با ستاره محبوب استقلال

سید حسین حسینی دروازه بان اصلی تیم استقلال در حاشیه دیدار دوستانه این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان با سرمربی تیمش جلسه داشت.

فوتبال جلسه مهم ساپینتو با ستاره محبوب استقلال

حسین حسینی کاپیتان اول تیم استقلال پیش از دیدار تیم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان برای دقایقی با سرمربی این تیم جلسه خصوصی برگزار کرد و در رابطه با مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

سید حسین حسینی که روز دوشنبه هفته جاری و زودتر از دیگر ملی پوشان استقلال خودش را به محل تمرین رسانده بود در این جلسه درباره شرایط کلی تیم استقلال، بازیکنان این تیم و دیدار حساس پیش‌رو مقابل پرسپولیس با سرمربی تیم صحبت کرد.

دروازه بان تیم استقلال که در طول فصل جاری مهره ثابت این تیم در ترکیب آبی پوشان به شمار می رفته قطعاً در بازی دربی دستکش های اصلی این تیم را مقابل پرسپولیس می پوشد. طبق اعلام بهزاد غلامپور (مربی دروازه بان تیم استقلال) او به رغم خروج از ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار پایانی جام جهانی مقابل آمریکا در شرایط روحی خیلی خوبی قرار دارد و مشکلی برای همراهی استقلال او را تهدید نمی‌کند.

ظاهراً ساپینتو هم در جلسه سرپایی با حسینی در همین باره با او گفتگو کرده و دروازه‌بان تیمش را یکی از مهره‌های مورد اعتماد خودش برای مصاف مقابل پرسپولیس دانسته است اما خبر می رسد یکی از موارد مهم در این جلسه سرپایی موضوع مطالبات بازیکنان تیم بوده که ساپینتو از حسینی خواسته در این باره مسایل و موضعات تیم را مدیریت کند تا طبق وعده مسئولان باشگاه، مشکلات مالی به موقع برطرف شده و تأثیری در وضعیت روحی روانی تیم برای دربی نداشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها