|
کدخبر: 275383

واکنش ستاره استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال: نمی‌دانم چقدر شانس قهرمانی دوباره را داریم اما باید با تلاش در تک‌تک بازی‌ها در فصل جاری، دوباره مثل فصل گذشته به موفقیت برسیم و به دنبال کسب ۳ امتیاز در هر مسابقه باشیم.

فوتبال واکنش ستاره استقلال به پیشنهاد پرسپولیس

کوین یامگا: نمی‌دانم چقدر شانس قهرمانی دوباره را داریم اما باید با تلاش در تک‌تک بازی‌ها در فصل جاری، دوباره مثل فصل گذشته به موفقیت برسیم و به دنبال کسب ۳ امتیاز در هر مسابقه باشیم. ما اگر دوباره قهرمانی می‌خواهیم باید در زمین تلاش خود را بیشتر کرده و در هر دیدار به دنبال پیروزی باشیم.

من چون در طول دوران فوتبالم با مربیان زیادی کار کردم و شیوه‌ها و روش‌های مختلف بازی را تجربه کرده‌ام مشکلی بابت تغییر پست و... ندارم و به همین دلیل در هر منطقه و پستی که سرمربی درخواست بدهد می‌توانم بازی کنم. من در هر پستی بازی کنم به فکر ارائه بهترین نمایش خودم هستم. البته پست موردعلاقه ام وینگر است.

تیم‌های قبلی من بیشتر بازی دفاعی انجام می‌دادند و شاید به همین دلیل است که میانگین گلزنی کمی در گذشته داشته‌ام. اما امروز برای تیمی بازی می‌کنم که می‌خواهد همه بازی‌هایش را ببرد و به موفقیت برسد. بازی کردن در چنین تیمی باعث می‌شود تا شما همیشه شانس‌های بیشتری برای گلزنی داشته باشید و حالا هم به لطف توانمندی بالای همبازیانم در زمین مسابقه در استقلال، می‌توانم در گلزنی هم موفق باشم.

کار کردن با ساپینتو بسیار هیجان‌انگیز است. او مربی‌ای است که همیشه با بازیکنانش صحبت می‌کند و به آنها می‌گوید که چه کاری باید انجام بدهند که به بازیکن بهتری تبدیل شده و هر روز پیشرفت کنند. دیدن احساسات او باعث می‌شود تا‌ انگیزه شما نیز به‌عنوان بازیکن در تمرینات و مسابقات هم بالاتر برود.

یامگا-قایدی-بابایی

اعتراف می‌کنم که چندین اشتباه داوری در دیدارهای ما به ضررمان بوده است، البته داوران هم انسان هستند و هر انسانی می‌تواند خطا و اشتباه کند. فکر می‌کنم اگر VAR به فوتبال ایران بیاید خیلی اتفاق خوب و مثبتی خواهد بود و این تکنولوژی می‌تواند به لیگ برتر کمک شایان توجهی کند.

هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره‌ای نکردم؛ من یک مرد آبی هستم و امیدوارم تا مدت زیادی در ایران باشم و با پیراهن استقلال به کارم ادامه بدهم.

دلم برای رودی تنگ شده است. او برایم مثل یک برادر بزرگ‌تر بود و مطمئنم که اگر این فصل اینجا می‌ماند می‌توانست شرایط خوبی داشته باشد و فصل موفقی را سپری کند.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر