|
کدخبر: 262660

فرهاد ترکیب استقلال را شخم می‌زند؟

فرهاد مجیدی که در بازی رفت مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرده بود در دیدار برگشت با تیمی نسبتا متفاوت‌تر از دور رفت رودرروی این حریف به زمین خواهد رفت.

فوتبال فرهاد ترکیب استقلال را شخم می‌زند؟

دیدار برگشت تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در شرایطی برگزار می‌شود که تیم آبی پایتخت با تغییرات ۵۰ درصدی زیادی مقابل حریف رفسنجانی اش به میدان خواهد رفت.

در بازی رفت سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد برای استقلال به میدان رفتند که حالا هر یک از این بازیکنان بنا به دلایلی در ماه‌های اخیر و یا در نیم فصل نقل و انتقالاتی از باشگاه استقلال جدا شده‌اند.

در این جمع امین قاسمی‌نژاد بازیکنی بود که در دقیقه ۸۷ بازی سومین گل استقلال را زد تا این تیم به رغم دریافت گل دوم (در دقیقه ۹۲) باز هم برنده شود. اما حالا قاسمی‌نژاد در تیم گل گهر سیرجان است.

با احتساب این چهار بازیکن تیم استقلال تقریباً ۴۰ درصد ترکیب تیمی که نیم فصل اول به مصاف تیم فوتبال مس رفت را در اختیار نخواهد داشت.

ناگفته نماند؛ باید به این جمع روزبه چشمی را هم اضافه کرد که در بازی دور رفت از دقیقه ۷۷ به جای امیرحسین حسین‌زاده به ترکیب تیم اضافه شد اما با توجه دوری از تمرینات قطعاً به این بازی نمی‌رسد. از این رو تیم استقلال نسبت به بازی رفت با ترکیبی متفاوت و تغییرات زیادی روبروی حریف کرمانی اش بازی خواهد کرد.

دیدار این دو تیم از ساعت ۲۰:۰۰ در شهر رفسنجان برگزار می‌شود. دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تیم استقلال به پایان رسیده بود. همچنین استقلال در شرایط به میدان می‌رود که قهرمانی اش مسجل شده و مس رفسنجان نیز امیدی برای کسب سهمیه آسیایی ندارد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر