|
کدخبر: 262549 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال:

استقلال مهاجم شش دانگ می‌خواهد / ۲ بازیکن در این فصل بهترین بودند

پرویز برومند، پیشکسوت باشگاه استقلال اظهار کرد: به نظر من استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی دارد. باشگاه در شرایط فعلی باید استخوان بندی فعلی خود را حفظ کند. در وهله بعد یک فوروارد شش دانگ نیز می‌خواهد تا زهر خط آتش تیم بالا برود. اگر این موارد لحاظ شود، شک نکنید که استقلال تبدیل به یک تیم کامل خواهد شد.

فوتبال استقلال مهاجم شش دانگ می‌خواهد / ۲ بازیکن در این فصل بهترین بودند

استقلال پس از برد شیرین در اهواز مقابل فولاد و قطعی شدن قهرمانی در لیگ برتر، به مصاف شاگردان رحمتی رفت. در این بازی سخت بازیکنان استقلال به ویژه در نیمه دوم موقعیت های زیادی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کردند که هربار با سد محکمی رو به رو شدند. عملکرد خوب خط دفاعی آلومینیوم و همچنین پورحمیدی گلر اراکی ها مانع از گلزنی مهاجمان استقلال شد. در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تنها جنبه مثبتی که بازی با آلومینیوم برای استقلالی ها داشت، ادامه روند شکست ناپذیری در لیگ بود. استقلال برای رسیدن به یک رکورد بی نظیر و تاریخی، ۲ دیدار مهم در پیش دارد. شاگردان مجیدی ابتدا در روز سه شنبه باید مقابل مس رفسنجان صف آرایی کنند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که تیم مس یک چالش دشوار برای استقلال خواهد بود. برای بررسی بیشتر این موضوع و همچنین عملکرد کلی استقلال در این فصل، گسترش نیوز گفت و گویی با پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

برومند-استقلال

پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره بازی با آلومینیوم و همینطور عملکرد آبی های تهرانی گفت: در مجموع بازی با کیفیتی را از هر دو تیم شاهد بودیم. به نظر من از آن جایی که استقلال به بازی بدون حضور تماشاگر عادت کرده بود، جو سنگین ورزشگاه تا حدی روی عملکرد و نوع بازی تیم تاثیر گذاشته بود. عجله بیش از حد بازیکنان و تا حدودی احساسی بازی کردن از جمله عواملی بود که مانع از کسب پیروزی شد.

بازی با مس رفسنجان جذاب می شود

او درباره بازی آینده آبی ها با مس رفسنجان نیز توضیح داد: به خاطر اینکه مس در این فصل یک تیم خیلی خوب و تاکتیکی نشان داده، مطمئنا یک بازی جذاب و زیبا را خواهیم دید. همانطور که می‌دانید استقلال در این فصل در بازی های خارج از خانه نتایج بهتری گرفته و خوب کار کرده است. به همین خاطر این مسئله می تواند بسیار به استقلال کمک کند تا دست پر از رفسنجان خارج شود.

صندلی ریاست استقلال، سکوی پرتاب برخی‌ها شد

برومند درباره عوامل قهرمانی استقلال در این دوره از مسابقات لیگ اظهار کرد: به عقیده من بزرگترین عاملی که استقلال را در سال های گذشته از قهرمانی دور کرد، بی ثباتی مدیریت در این باشگاه بود. استقلال پس از مدت ها از یک مدیر کاربلد و فوتبالی بهره‌مند شد و با یک برنامه ریزی درست، به هدفی که از ابتدای فصل در نظر داشت، رسیده است. آقای آجورلو و کادر ایشان یک فضای آرام و با ثبات را در این فصل ایجاد کردند و در این مسیر بسیار به استقلال کمک کردند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از مدیریت، باید به زحمات کادرفنی و بازیکنان نیز اشاره کرد که در راه این قهرمانی بسیار کوشا عمل کردند. آقای مجیدی و همکاران ایشان موفق شدند که بازیکنان را به بلوغ تاکتیکی مناسب برسانند و من به نوبه خود از زحمات این عزیزان که دل میلیون ها هوادار را شاد کردند، تشکر می کنم.

پیشکسوت استقلال در خصوص مدیران قبلی استقلال و عملکرد آن ها عنوان کرد: به اعتقاد من مدیران گذشته استقلال به غلط در آن جایگاه قرار گرفته بودند و در واقع صندلی ریاست باشگاه تبدیل به سکوی پرتاب آن ها شد. تصمیمات مدیریتی سابق برای استقلال واقعا زشت و نادرست بود.

مجیدی-گل-گهر

استقلالِ مجیدی تیم با کیفیتی بود؟

پیشکسوت استقلال در رابطه با سبک بازی استقلال در فصل جاری گفت: هر مربی که سکان هدایت یک تیم را بر عهده می گیرد، تاکتیک و استراتژی خاصی را انتخاب کرده و در جهت پیاده سازی آن تاکتیک، ابزار لازم را مهیا می کند. در هر حال استقلال در این فصل خصوصا از نیم فصل دوم به بعد، فوق العاده زیبا و باکیفیت بازی کرد. طبیعتا خواسته اکثر هواداران ما دیدن بازی های پر گل بر مبنای ایجاد موقعیت های زیاد گلزنی است. من هم امیدوارم در فصل آتی استقلال روی این مسئله به خوبی کار کند و خط حمله زهردارتری را شاهد باشیم.

نیاز استقلال به یک مهاجم زهردار

دروازه بان اسبق استقلال درباره تقویت ترکیب استقلال برای فصل بعد بیان کرد: به نظر من استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی دارد. نظر شخصی من این است که استقلال در شرایط فعلی باید استخوان بندی فعلی خود را حفظ کند. در وهله بعد یک فوروارد شش دانگ نیز می خواهد تا زهر خط آتش تیم بالا برود. اگر این موارد لحاظ شود، شک نکنید که استقلال تبدیل به یک تیم کامل خواهد شد.

پرویز برومند درباره بهترین و موثر ترین بازیکن فصلِ استقلال گفت: به نظر من دروازه بان استقلال آقای حسینی و مهاجم تیم کوین یامگا بهترین های استقلال در این فصل بودند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها