|
کدخبر: 152263

کارلو آنچلوتی: در این فصل رویایی در سر داریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون مدعی شد منچستریونایتد تیمی فوق العاده است.

اورتون در هفته های اخیر دوباره مانند ابتدای فصل اوج گرفته و قادر به کسب نتایج خوبی بوده است. تافی ها این هفته در لیگ برتر برابر منچستریونایتد به میدان خواهند رفت و کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری قبل از این دیدار رویای تیمش را کسب سهمیه اروپایی توصیف کرد.

کارلو آنچلوتی گفت: "رسیدن به لیگ قهرمانان هنوز یک رویا است و حالا در یک دوره واقعا مهم قرار داریم. درست است که ما دو بازی پیش رو داریم، اما باید در مقابل دو تیم قدرتمند بازی کنیم. اما این شرایط هدف ما مبنی بر کسی سهمیه اروپایی را تغییر نمی دهد. من فکر می کنم همه تیم ها در بازی های خانگی بیش از خارج از خانه مشکل داشتند و شرایط یونایتد نیز همینگونه است.

آنها در خارج از خانه رکوردی فوق العاده دارند اما در برابر آرسنال، کریستال پالاس و شفیلد مغلوب شدند. هواداران برای کمک به شما در استادیوم نیستند و این موضوع به حریف کمک می کند.

یونایتد ۹ بار برابر ساوتهمپتون به گل رسید، اما آنها مقابل شفیلد یونایتد شکست خوردند. این یک بازی واقعا دشوار خواهد بود زیرا یونایتد تیم فوق العاده ای است که دارای بازیکنان باتجربه و با استعداد است. ما در این فصل در خانه دو بار مقابل یونایتد بازی کردیم که هر دو بار باختیم. اگر ما به همان روش سابق بازی دوباره شکست خواهیم خورد.

توهین های نژادپرستانه اخیر؟ این واقعیت که برخی از افراد نادان از شبکه های اجتماعی برای توهین به دیگران استفاده می کنند غیر قابل قبول است و یک نفر باید در این مورد تصمیم بگیرد. افراد باید عواقب این امر را متحمل شوند و استفاده از رسانه های اجتماعی برای توهین غیرمنصفانه است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها