|
کدخبر: 151736

گواردیولا: آگوئرو به دو هفته زمان احتیاج دارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی می گوید سرخیو آگوئرو بیماری کرونا را پشت سر گذاشته اما برای رسیدن به آمادگی به زمان احتیاج دارد.

منچسترسیتی طی هفته‌های اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه داده و بعد از چند پیروزی پیاپی حالا صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس است؛ شاگردان پپ گواردیولا فردا در چهارچوب رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر مهمان برنلی خواهند بود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی فردای تیمش مقابل برنلی گفت: " نه تنها من بلکه کل باشگاه به عملکرد تیم در ژانویه افتخار می‌کنیم. مخصوصاً اینکه در چنین شرایط دشواری به این موفقیت دست پیدا کرده ایم. در هفته‌های ابتدایی فصل کمی بی‌ثبات بودیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد و خواهیم دید که در ادامه چگونه این ثبات را حفظ خواهیم کرد. در برخی مسابقات کار راحت‌تری داشته ایم و در بعضی دیگر تا لحظات پایانی به جنگیدن ادامه داده ایم.

من اهمیتی برای گذشته قائل نیستم و تنها فردا را مهم می دانم. ما باید ببینیم که چه کارهایی میتوانیم برای شکست برنلی انجام دهیم. این در واقع تنها نگرانی من به حساب می‌آید."

رکورد ۵۰۰ پیروزی: " نمی دانم. این احتمالاً به این دلیل است که من با بازیکنان و باشگاههای خوبی کار کرده ام. به عقیده من پیروزی یک مسئله اعتیاد آور است و بعد از مدتی شما به دنبال این هستید که دائماً ببرید و ببرید و ببرید."

وضعیت سرخیو آگوئرو: " فکر می‌کنم که او به زمان بیشتری احتیاج دارد. او مدتی را به خاطر بیماری کرونا اذیت شد و برای بهتر شدن وضعیتش به زمان نیاز دارد. او برای رسیدن به آمادگی به دو هفته زمان نیاز دارد اما در عین حال بیماری کرونا را پشت سر گذاشته است."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها