|
کدخبر: 151987

می خواهیم جلوی موفقیت های یوونتوس را بگیریم

میلان اشکرینار، مدافع اسلواک اینتر هدف اینتر را فتح جام در فصل جاری توصیف کرد.

اینتر دیشب با قبول باخت ۱-۲ در خانه مقابل یوونتوس دیگر شانس چندانی برای صعود به فینال کوپا ایتالیا ندارد و این تیم پیش از این از لیگ قهرمانان نیز حذف شده است. میلان اشکرینار مدعی شد یوونتوس سالهاست تبدیل به قدرت اول فوتبال ایتالیا شده، اما اینتر قصد دارد این روند را تغییر دهد.

میلان اشکرینار گفت: "من فصل گذشته و وقتی اینتر در لیگ اروپا نمایش خوبی داشت در ترکیب اصلی نبودم. با وجود این، من عصبانی شده و برعکس، سعی کردم تا آنجا که می توانم به تیم کمک کنم. من می دانم که در آن مقطع قرار گرفتن در ترکیب دشوار بود، اما حالا شرایط تغییر کرده و فکر می کنم در آینده نیز اوضاع همینگونه باقی بماند.

پیروزی چند هفته قبل در سری آ مقابل یوونتوس اهمیت داشت، زیرا اینتر مدتها بود مقابل آنها پیروز نشده بود و این برای هواداران ما اهمیت زیادی داشت.

پیروزی مقابل میلان نیز پیامی برای آنها و سایر حریفان بود، ما آماده هستیم تا پایان مبارزه کرده و میان بهترین باشگاه ها جای داشته باشیم. ما اینتر هستیم و تیم بزرگی داریم. ما متواضعانه در مورد فتح سری آ صحبت کرده ایم. در عین حال، طبیعی است که برای مهمترین جام ها رقابت کنید. ما خوب کار می کنیم، همین یوونتوس در طول ۹ سال گذشته عنوان قهرمانی را بدست آورده و این روند است که ما می خواهیم آن را تغییر دهیم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها