|
کدخبر: 152262

بایرن مونیخ به دنبال فتح شش گانه است

جاشوا کیمیچ، هافبک بایرن مونیخ مدعی شد تفاوتی ندارد کدام بازیکن در ترکیب این تیم به میدان برود.

بایرن مونیخ برای تکمیل سال فوق العاده خود این هفته در رقابت های جام باشگاه های جهان به میدان رفته و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در قطر خواهد بود. بی تردید جاشوا کیمیچ در طول این یک سال یکی از موثرترین بازیکنان بایرن مونیخ در طول این مسیر بوده و حالا این ستاره آلمانی در مورد حضور در قطر و برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان صحبت کرده است.

جاشوا کیمیچ گفت: همه بازیکنان علاقه دارند روزی فاتح جام باشگاه های جهان شوند، زیرا رسیدن به این رقابت ها بسیار دشوار است. شما باید لیگ قهرمانان را از آن خود کنید تا فرصت لازم برای حضور در این تورنمنت را بدست آورید. ما می خواهیم در یک سال شش گانه کسب کنیم و رسیدن به این هدف فوق العاده خواهد بود.

همه می دانند که ما از کیفیت بالایی برخوردار هستیم و فرقی نمی کند چه کسی در میدان حضور یابد. در ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ همیشه بازیکنانی در کلاس جهانی حضور دارند و این یک نقطه قوت بزرگ است.

بازی در استادیوم های جدید جام جهانی قطر؟ حضور در استادیوم های بزرگ و زیبا همیشه خوشایند است. خوشبختانه ما در آلمان استادیوم های بزرگ و خوبی داریم، اما در حال حاضر امکان حضور هواداران وجود ندارد. بازی در این استادیوم ها همیشه احساس خوبی به ما می دهد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر