|
کدخبر: 152146

رویای قهرمانی دوباره لیورپول دیگر تقریبا غیرممکن است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که این تیم در تلاش برای به پایان رساندن لیگ در جمع چهار تیم برتر است و رویای قهرمانی این تیم تقریبا نقش بر آب شده است.

کاراگر می گوید که یورگن کلوپ و شاگردان او در حال حاضر روی رسیدن به جمع چهار تیم برتر و چمپیونزلیگ تمرکز کرده اند.

مدافع سابق قرمزها مدعی شده است که اگر همین الان به لیورپول ایستادن در جمع چهار تیم برتر را پیشنهاد دهید، بلافاصله خواهند پذیرفت و لیگ را تمام خواهند کرد. به نظر می رسد که رویای قهرمانی در این فصل و دفاع از قهرمانی فصل گذشته، تقریبا برای لیورپول به پایان رسیده است.

لیورپول این فصل موفق نشده همان ثبات فصل پیش را داشته باشد، هر چند بحران مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی این تیم به دلیل تقویم فشرده این فصل تحت تاثیر بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا، به شکل قابل توجهی مانع از پیشرفت آنها شده است.

لیورپول در حال حاضر و پس از باخت ۱-۰ برابر برایتون در شب گذشته، با هفت امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر از منچسترسیتی در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

لیورپول هفته بعد در آنفیلد میزبان منچسترسیتی است و جیمی کاراگر معتقد است که هر نتیجه ای جز پیروزی، رویای دفاع از عنوان قهرمانی را برای لیورپول به طور کامل بر باد خواهد داد.

کاراگر گفت: "اندی رابرتسون گفته که لیورپول در جمع مدعیان قهرمانی نیست و فکر می کنم که در حال حاضر این نقطه نظر درستی است.

لیورپول چشم به چهار رده برتر دارد و خب واضح است که بازی به بازی دارد پیش می رود چرا که فرم و آمادگی آنها واقعا بد است.

آنقدر تغییرات زیادی در این تیم صورت می گیرد که هیچوقت مطمئن نیستی کدام بازیکن قرار است بازی کند. الیسون در آخرین لحظه از ترکیب بازی برابر برایتون کنار گذاشته شد و هنوز لیورپول منتظر بازگشت چندین بازیکن است.

در نتیجه فک رمی کنم که از اینجا به بعد، اگر شما به لیورپول یکی از چهار رده بالا را -به جای تلاش برای قهرمانی- پیشنهاد دهید، آنها سریع خواهند پذیرفت. این باید انگیزه و طرز فکر لیورپول باشد چرا که در حال حاضر هدف آنها همین است.

اگر آنها بتوانند به رقابت بر سر قهرمانی بازگردند، که برای این کار باید حتما سیتی را در روز یکشنبه شکست دهند، شاید در هفت هشت بازی بعدی بشود دید که به کجا می رسند. لیورپول البته باید امیدوار باشد که سیتی به نحوی افت پیدا کند.

فرمی که سیتی در حال حاضر دارد فضایی است! اصلا ممکن نیست بشود به همین روند ادامه داد. سیتی نمی تواند در تک تک بازی ها پیروز شود. در نتیجه من انتظار دارم که بلاخره امتیاز از دست دهند."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها