|
کدخبر: 151991

مورینیو: به یک دله آلی آماده نیاز داریم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام در مورد دو بازیکن مصدوم تیمش صحبت کرد.

تاتنهام فردا شب در دیداری حساس به مصاف رقیب همشهری خود چلسی خواهد رفت و دله آلی و هری کین، دو ستاره هجومی اسپرز به علت مصدومیت در این دیدار غایب خواهند بود. ژوزه مورینیو در مورد این دو بازیکن و البته شایعات جدایی دله آلی از این تیم صحبت کرد.

ژوزه مورینیو گفت: "من دیروز گفتگوی خوبی با دله آلی داشتم و ما پیرامون این سوال که احتمالا قرار است شما از من بپرسید هم با یکدیگر صحبت کردیم. ما به نکات مشترکی رسیدیم، این یک دوره مهم از فصل برای تیم و همچنین برای دله آلی است. ما به او نیاز داریم، اما ما به یک دل آلی خوب نیاز داریم. ما فقط منتظریم که او دوباره به شرایط عادی نرمال و تمرین با تیم بازگردد.

البته من امیدوارم این اتفاق در مورد هری کین و جیووانی لوسلسو نیز رخ دهد. زیرا بدون این سه بازیکن ما خلاقیت و قدرت جادویی خود در بخش هجومی را از دست داده ایم. ما به دله آلی احتیاج داریم و من به او اطمینان دادم. یک مکالمه معجزه نکرده و بازیکن را در فرم خوبی قرار نمی دهد. اما من معتقدم که این مکالمه باعث افزایش انگیزه دله آلی شد او بود تا هرچه زودتر بازگشته و در دسترس باشد.

شرایط هری کین؟ او از روند پیشرفت خوشحال است و البته ما نیز خوشحال هستیم. فکر می کنم گفتن اینکه او هفته آینده باید بازی کند خیلی خوش بینانه نیست. وقتی هری کین مصدوم شد کمی ترسیدیم، اما حالا شرایط بسیار مثبت تر هستیم. ما هفته آینده در اواسط هفته و در ادامه در آخر هفته با منچسترسیتی و اورتون بازی می کنیم. من تصور می کنم هری کین در یکی از مسابقات به میدان خواهد رفت."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر