|
کدخبر: 151735

ستاره چلسی و خوشحالی از همکاری دوباره با توخل

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی از همکاری دوباره با توماس توخل ابراز رضایت می‌کند.

ملی‌پوش آمریکایی در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک بازیکن ناشناخته کار خود را در دورتموند آغاز کرد. با این حال او در مقطعی مورد توجه سرمربی وقت زنبور ها یعنی توماس توخل قرار گرفت و به تیم اصلی راه یافت؛ موضوعی که آغاز درخشش کریستین پولیسیچ بود و تداوم نمایش‌های خوب او در دورتموند باعث شد که این بازیکن در تابستان ۲۰۱۹ راهی چلسی شود.

با توجه به اخراج فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل اکنون پولیسیچ یک بار دیگر زیر نظر سرمربی آلمانی کار می کند. ستاره آمریکایی در این زمینه گفت: "به خاطر می آورم که اولین بازی خود را زیر نظر او انجام دادم که لحظات بسیار فوق العاده و هیجان انگیزی را برایم رقم زد. هنگامی که در تیم جوانان دورتموند بازی می کردم با من تماس گرفته شد تا به تمرینات تیم اصلی ملحق شوم. در آن مقطع باید تلاش زیادی انجام می‌دادم چراکه تیم بسیار قدرتمند بود و از طرف دیگر به عنوان یک بازیکن جوان باید سخت تلاش می کردم.

با این وجود سرمربی اعتماد خود را به من نشان داد و از من بازی گرفت. من از او خیلی تشکر می کنم. به طور قطع در قامت یک بازیکن جوان او کمک زیادی به من کرده است و به همین خاطر خاطرات بسیار خوبی از وی دارم. ما در دورتموند اتفاقات خوبی را با یکدیگر رقم زدیم و حالا خوشحالم که دوباره او را ملاقات می کنم."

پولیسیچ در ادامه گفت: "تا به اینجا همه چیز با او خیلی خوب پیش رفته و نگرش جدیدی پیدا کرده ایم. از طرف دیگر با توجه به پیروزی اخیر حالا روحیه خوبی داریم. اخیراً وضعیت پیچیده ای در تیم به وجود آمده بود و همین موضوع باعث شد که این پیروزی هیجان زدگی تیم را در پی داشته باشد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها