|
کدخبر: 145506

رودررو به مسی می گویم نمی توانم دستمزدت را بدهم

نامزد ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است مسی تنها در صورت کاستن از دستمزدش می تواند ماندنی شود.

لیونل مسی که تابستان گذشته قصد ترک بارسلونا را داشت،در نهایت با مخالفت رئیس وقت تصمیم گرفت تا پایان فصل بماند. او هم اکنون آزاد است با هر باشگاهی وارد مذاکره شود ولی در مصاحبه هفته گذشته خود تاکید کرد که تا پایان فصل صبر می کند و سپس تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

۵ بهمن انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و بسیاری می گویند، رئیس بعدی در تصمیم نهایی مسی تاثیرگذار خواهد بود. در حال حاضر تقریبا همه نامزدها موافق ماندنی شدن مسی هستند اما شرط های خود را دارند.

امیل روسود در این رابطه به اسپورت گفت: « من یک برگ برنده بزرگ در اختیار دارم. جوزپ ماریا مینگیا مدیر ورزشی باشگاه در صورت برنده شدنم خواهد بود و او کسی است که مسی را از آرژانتین به بارسلونا آورد و از کودکی لئو را می شناسد.

البته که تمدید با مسی در شر ایط فعلی سخت است و من به او رو در رو خواهم گفت که توان پرداخت دستمزدش را ندارم. مسی باید به خاطر شرایط اقتصادی فعلی باشگاه فداکاری کند. برای او از پروژه های ورزشی ام خواهم گفت و اینکه اطرافش را پر از استعدادهای جوان خواهم کرد. مسی تابستان قصد جدایی داشت اما دلیل جدایی او نه مالی بلکه فقدان یک پروژه ورزشی درست و موفق بود.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر