|
کدخبر: 143758

پوچتینو فوق ستاره را در پاری سن ژرمن می خواهد

منابع فرانسوی گزارش داده اند که مائوریسیو پوچتینو علاقه‌مند است بعد از قبول هدایت پاری سن ژرمن در این تیم با لیونل مسی همکاری داشته باشد.

روز گذشته بود که خبری غیر منتظره از سوی اکثریت قریب به اتفاق منابع معتبر منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پاری سن ژرمن توماس توخل را از هدایت این تیم برکنار کرده و سرمربی آلمانی دیگر روی نیمکت PSG نخواهد نشست.

بلافاصله بعد از این خبر گفته شد که پاری‌سن‌ژرمن سرمربی آینده خود را انتخاب کرده و به احتمال فراوان مائوریسیو پوچتینو از این پس هدایت باشگاه فرانسوی را برعهده خواهد گرفت؛ موضوعی که البته هنوز تایید نشده اما قطعی به نظر می‌رسد.

با روی کار آمدن پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن شایعات نقل و انتقالاتی این تیم نیز وارد فاز جدیدی خواهد شد و طی ساعات گذشته برخی منابع مدعی شدند که او خواهان حضور کریستین اریکسن در این تیم است. در همین ارتباط حالا برخی منابع فرانسوی ادعای جالبی را مطرح کرده‌اند.

بر این اساس پوچتینو بعد از قبول هدایت پاری سن ژرمن قصد دارد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و هم وطنش یعنی لیونل مسی را به پارک دو پرنس بیاورد. مسی در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بارسا قرار داده اما بر هیچ کس پوشیده نیست که او چند دوست صمیمی در PSG دارد که مهمترین آنها نیمار است و این موضوع نیز می‌تواند به نهایی شدن این انتقال احتمالی کمک کند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها