|
کدخبر: 137857

پیرلو: تلاش می کردم گل مارادونا را تکرار کنم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پیپو اینزاگی را دیوانه فوتبال توصیف کرد.

یوونتوس در روزهای اخیر به مرز آمادگی نزدیک شده و دو تیم کالیاری و فرنتس وارش را در سری آ و لیگ قهرمانان شکست داده است. یوونتوس فردا در سری آ به مصاف بنونتو خواهد رفت و آندره پیرلو پیش از این دیدار در مورد درگذشت مارادونا و البته رویارویی با همبازی سابق خود در تیم ملی ایتالیا یعنی پیپو اینزاگی صحبت کرده است.

آندره پیرلو به یوونتوس تی وی گفت: "مارادونا اسطوره همه ما بچه هایی بود که می خواستیم فوتبال بازی کنیم. اولین رقابت هایی که دیدم جام جهانی ۱۹۸۶ بود که مارادونا با آرژانتین قهرمان شد و آن رقابت ها را به خاطر می آورم. من در گذشته به باغ رفته و سعی می کردم گلی که به انگلیس زد را به ثمر رسانده و همه بازیکنان پیش رو را دریبل کنم.

این خاطره ای پاک نشدنی از یک بازیکن منحصر به فرد است که برای همیشه در تاریخ فوتبال باقی خواهد ماند. من خوشبختانه چند بار با مارادونا ملاقات کردم، من یک عکس یادگاری هم با او دارم و از داشتن آن عکس در آلبومم خوشحالم.

دیدار مقابل بنوونتو؟ فردا یک مسابقه دشوار خواهیم داشت. بنونتو رقیب سختی است، اما ما آماده هستیم. پیپو اینزاگی خودش را به چالش کشید، میلان را ترک کرد تا دوباره در سری C شروع به کار کند. او دیوانه فوتبال است و مطمئنا به موفقیت می رسد. بسیاری از مسابقات امسال فشرده خواهد بود و بازیکنان با توجه به زمان کوتاه بین بازی ها برای ریکاروی بهتر تلاش می کنند. ما در مقابل فرنتس وارش ما تا آخر لحظه به پیروزی ایمان داشتیم و می خواستیم نتیجه بگیریم."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر