|
کدخبر: 137615

خاطره جالب رسول خطیبی از مارادونا

اسطوره فوتبال جهان در شصت سالگی چشم به روی جهان بست و از این پس روز ٢۵ نوامبر هر سال، یاد و خاطره او در سالروز مرگش به خاطر می‌آید.

مرگ دیگو آرماندو مارادونا شوک بزرگی به فوتبال جهان بود و حالا علیرغم اینکه بازی های فوتبال در نقاط مختلف دنیا در حال برگزاری است، صدر اخبار رسانه ها به مرگ شماره ١٠ فراموش نشدنی‌ تاریخ فوتبال اختصاص دارد.

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم که تیمش امروز در مصاف با مس رفسنجان به تساوی بدون گل دست یافت نیز یکی از افرادی است که پستی در رابطه با مرگ مارادونا منتشر کرده؛ او با اشاره به دوران فوتبالش در آلمان این خاطره را اینطور بازگو می‌کند:

زمانی که در هامبورگ بازی می‌کردم، یک برنامه تلویزیونی در آلمان را می‌دیدم که ماتئوس مهمان آن بود و خاطره‌ای از فینال جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا بین تیم‌های آلمان و آرژانتین تعریف می‌کرد. در این برنامه، تصویری از سه دقیقه پایانی بازی فینال جام جهانی ۹۰ پخش شد که در آن نشان می‌داد ماتئوس تنه به تنه با مارادونا است و از او جدا نمی‌شود. مجری برنامه از ماتئوس پرسید آیا بکن‌بائر، سرمربی تیم از تو خواسته بود این کار را انجام دهی یا دلیل خاصی داشت؟ ماتئوس در آن برنامه تلویزیونی در جواب گفت که من سه دقیقه‌ی آخر کنار مارادونا بودم تا بعد از پایان بازی اولین نفری باشم که پیراهن او را بگیرم. ماتئوس لحظاتی بعد پیراهن مارادونا را در آن برنامه تلویزیونی آلمان نشان داد و گفت هنوز پیراهن مارادونا را نگه داشتم و آن را نشستم چون همیشه می‌خواهم بوی مارادونا را حس کنم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها