|
کدخبر: 137852

تنها موردی که کریس رونالدو در آن افت کرده!

کریستیانو رونالدو در نواختن ضربات ایستگاهی در سالهای اخیر افت کرده است.

فوتبال تنها موردی که کریس رونالدو در آن افت کرده!

کریستیانو رونالدو از فصل ۱۷-۲۰۱۶ تاکنون فقط دو گل از روی ضربات آزاد به ثمر رسانده است و مطالعات جدید موید افت این ستاره پرتغالی است. میانگین نرخ تبدیل ضربات آزاد به گل از سوی رونالدو در مدت اخیر شش درصد بوده و در واقع مطالعات نشان می دهد این ویژگی تنها خصوصیتی است رونالدو که با افزایش سن نتوانسته است آن را بهبود بخشد. رونالدو در طی پنج سال حضور در لیگ برتر انگلیس میانگین تبدیل ۹.۲ درصد را به ثبت رسانده است.

اما رونالدو از سال ۲۰۱۶ از ۶۸ ضربه آزاد خود تنها دو بار موفق به گلزنی شده که نشان می دهد او نسبت به دوران جوانی خود افت کرده است. اما نباید فراموش کرد رونالدو در امر گلزنی هنوز هم بازیکنی بی رقیب و فوق العاده بوده و میانگین درخشان گلزنی خود را در سالهای اخیر و علیرغم افزایش سن نیز هنوز حفظ کرده است.

این بازیکن ۳۵ ساله در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در تمام رقابت ها برای رئال رئال مادرید ۴۲ گل به ثمر رساند فصل بعد و قبل از انتقال به یوونتوس این رقم به ۴۴ گل نیز افزایش یافت. ستاره پرتغالی در اولین حضور خود در ایتالیا با ۲۷ گل زده و فصل گذشته نیز ۳۷ گل به ثمر رساند.

رونالدو در فصل جاری نیز شروع درخشانی داشته و در کنار بازیکنانی چون زلاتان و رولو لکوکاکو از بخت های مسلم کسب عنوان بهترین گلزن سری آ محسوب می شود. رونالدو فصل قبل با زدن ۳۷ گل، رکورد گلزنی در طول یک فصل در تاریخ یوونتوس را شکست.

 

منبع: ورزش3
  • امیرحسین ارسالی در

    رونالدوخیلی خوب من انقدررونالدورودوستدار ماسمموگوزاشتمرونالدو❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها