|
کدخبر: 131692

کرونا هم جلودار ستاره بایرن نبود + عکس

سرژ گنابری امروز اولین بازی خود را بعد از ابتلا به کرونا برای بایرن مونیخ انجام داد.

فوتبال کرونا هم جلودار ستاره بایرن نبود + عکس

بایرن مونیخ در فصل ۲۰-۲۰۱۹ روزهای شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشت و موفق شد به سه‌گانه تاریخی یعنی بوندسلیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند.

به طور قطع همه بازیکنان بایرن مونیخ فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند و تک تک آنها در موفقیت این تیم نقش بسزایی را ایفا کردند اما ستاره آلمانی و جوان باواریایی‌ها یعنی سرژ گنابری فراتر از حد انتظار ظاهر شد؛ تا جایی که می‌توان از او به عنوان یکی از ارکان قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد.

ستاره آلمانی فصل جدید مسابقات را نیز فوق العاده آغاز کرده اما چند روز پیش مشخص شد که سرژ گنابری به کرونا مبتلا شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد. با این حال طی روزهای اخیر و در آستانه تقابل بایرن مونیخ برابر کلن آخرین تست گنابری منفی شد تا او مشکلی برای همراهی باواریایی‌ها نداشته باشد.

در حالی که انتظار می‌رفت هانسی فلیک امروز از گنابری در ترکیب اصلی خود استفاده نکند اما او این کار را انجام داد و اتفاقاً ستاره آلمانی توانست مقابل کلن یک گل برای تیمش به ثمر برساند و یک پنالتی نیز بگیرد تا نشان دهد که ویروس کرونا نیز خللی در درخشش او ایجاد نکرده است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر