|
کدخبر: 134406

دردسر عجیب برای کی روش؛ جمله ای که خبرساز شد!

کنفرانس خبری اخیر کارلوس کی روش به شدت حاشیه ساز شده است.

سباستین ویلا، بازیکن پرحاشیه کلمبیا که مشکلات زیادی با همسر خود داشته و به ضرب و شتم او متهم شده، این هفته در دیدار بوکاجونیورز مقابل نیوئل حضور پیدا کرد. این بازیکن در لیست کارلوس کی روش برای دو بازی بعدی کلمبیا در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز حضور داشت و البته دعوت از او باعث ایجاد حواشی فراوانی نیز شد. در نهایت کی روش تصمیم به حذف نام سباستین ویلا از بین بازیکنان دعوت شده گرفت.

در ماه آوریل تصاویر از همسر سباستین ویلا به صورت آنلاین منتشر شده و صورت او در این تصاویر خونین بود که این عکس واکنش های فراوانی را برانگیخت. به همین دلیل ویلا به خشونت جسمی و روحی علیه دانیلا کورتس متهم شد. هنوز این پرونده در جریان بوده و حکمی برای آن صادر نشده، به همین دلیل حتی حضور او در ترکیب بوکاجونیورز نیز انتقادات زیادی را به همراه داشته است.

اما صحبت های کی روش در نشست اخیر در مورد این بازیکن خبرساز شده است. در پایان نشست مطبوعاتی و هنگام بحث و صحبت با یکی از حاضران در نشست، کارلوس کی روش بدون توجه به اینکه میکروفون همچنان باز بوده و صدای او بلند پخش می شده، جملاتی به زبان آورده که برای سرمربی تیم ملی کلمبیا حاشیه ساز شده است.

کارلوس کی روش در آن لحظه گفت: "من نهاد یا موسسه ای تصمیم گیرنده در رابطه با این موارد نیستم و اگر قرار باشد تمام مردانی نیز که از زنان خود کتک می خورند این مسئله را عنوان کنند، دنیا به جای پیچیده ای تبدیل خواهد شد. در رسانه ها نباید به جای دادگاه و نهادهای قانونی قضاوت کرد."

این جمله واکنش بسیاری را برانگیخت و حتی فدرسیون فوتبال کلمبیا مجبور شد نشست خبری کارلوس کی روش را از سایت خود حذف کند.

البته در ابتدای نشست کی روش در مورد این موضوع سوال شد و او در مقابل انظار عمومی پاسخ داد: "من قاضی نیستم و فکر می کنم ما حق محکوم کردن را نداریم. اگر او آماده بازی در بوکاجونیورز باشد، مشکلی برای حضور در ترکیب کلمبیا نیز نخواهد داشت."

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخته و او را به رویکردی ضد زنان متهم کرده اند. البته سرمربی تیم ملی کلمبیا نیز در واکنش به این اخبار در توئیتر خود نوشت: "با توجه به سوء تفاهم ایجاد شده در نشست خبری من باید به صورت علنی و بدون هیچکونه ابهامی تاکید کنم که همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی نیز گفتم، نباید در رسانه ها به جای نهادهای قانونی در مورد چیزی قضاوت کرد."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها