|
کدخبر: 134405

نمایش قابل قبول ملی ‌پوشان برابر بوسنی

تیم ملی فوتبال ایران که با ترکیبی به مصاف تیم ملی بوسنی رفته بود، نیمه اول این دیدار را در شرایطی با تساوی به پایان برد که نمایش قابل قبولی داشت.

فوتبال نمایش قابل قبول ملی ‌پوشان برابر بوسنی

 پنجشنبه در ورزشگاه فرهاتوویچ شهر سارایوو آغاز شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با امیر عابدزاده، مرتضی پور علی‌گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، احمد نورالله‌ی، علی قلی‌زاده، وحید امیری، کاوه رضایی بازی را آغاز کرد.

ملی پوشان کشورمان در هوای بارانی و سرد شهر سارایوو نمایش قابل قبولی در نیمه اولی داشتند و موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند و در مقابل روی حملات تیم میزبان با نظم عمل کردند و اجازه ندادند دروازه امیر عابدزاده با خطر جدی مواجه شود.

تیم ملی ایران که با روشی متفاوت بازی می‌کرد و کاوه رضایی را در پیشانی خط حمله داشت و امیری و قلی زاده از کناره‌ها به وی اضافه می‌شدند، با استفاده از قدرت حمل توپ این دو بازیکن توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه حریف ایجاد کند.

دروازه بان تیم ملی بوسنی در دقیقه ۲۰ به دلیل مصدومیت جای خود را به گلر دوم این تیم داد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم بوسنی حملات خطرناک‌تری را روی دروازه ایران پی ریزی کرد و تیم اسکوچیچ را تحت فشار قرار داد. در دقیقه ۴۵ این دیدار پورعلی گنجی پشت محوطه جریمه روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد که این ضربه به خط دفاعی ایران برخورد کرد و به جریان بازی برگشت.

 

منبع: مهر

ارسال نظر