|
کدخبر: 134391

ترکیب تیم ملی مقابل بوسنی اعلام شد

دراگان اسکوچیچ ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی ایران برابر بوسنی و هرزگوین را اعلام کرد.

فوتبال ترکیب تیم ملی مقابل بوسنی اعلام شد

تیم ملی ایران از ساعت ۳۰: ۲۰ امشب در دیداری تدارکاتی در شهر سارایوو مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین قرار می‌گیرد تا برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیش از رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی پیش ببرد.

امیر عابدزاده که در دیدار اخیر تیم ملی ایران برابر ازبکستان روی نیمکت بود، پس از بازی‌های خوب خود در ماریتیمو امروز به‌عنوان گلر اصلی دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین انتخاب شده است.

اسکوچیچ با تغییر سیستم تیم ملی از ۲-۴-۴ به ۲-۵-۳ ، جابه‌جایی‌هایی نیز در خط دفاعی به وجود آورده که آن هم، اضافه شدن مرتضی پورعلی‌گنجی به جمع محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده است.

صادق محرمی و میلاد محمدی، دو بال راست و چپ خط دفاعی تیم ملی هستند و احمد نوراللهی و احسان حاج‌صفی، دو هافبک دفاعی ایران مقابل بوسنی خواهند بود.

علی قلی‌زاده جلوتر از هافبک‌های دفاعی و پشت سر مهاجمان در دیدار با بوسنی بازی می‌کند و وحید امیری نیز به‌عنوان مهاجم سایه تیم ملی، در کنار کاوه رضایی در خط حمله به میدان می‌روند.

تیم ملی ایران در بازی مقابل بوسنی با ترکیب زیر به میدان می‌رود:

امیر عابدزاده، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، صادق محرمی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، وحید امیری و کاوه رضایی

* ترکیب بازی امشب تیم ملی ایران مقابل بوسنی و هرزگوین در مقایسه با دیدار تدارکاتی برابر ازبکستان سه تغییر داشته که امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی و کاوه رضایی جانشین سید پیام نیازمند، مهدی طارمی و سردار آزمون شده‌اند.

* مرتضی پورعلی‌گنجی در بازگشت به فهرست تیم ملی، به ترکیب ایران هم بازگشته و در قلب خط دفاعی بازی می‌کند.

* کاوه رضایی پس از حضور تعویضی در دیدار با ازبکستان، مقابل بوسنی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است.

* ملی پوشان ایران بازی را با سیستم ۲-۵-۳ آغاز می‌کنند که در جریان بازی احتمالا تغییر تاکتیک هم به وجود بیاید و این سیستم به ۱-۴-۵ یا ۳-۴-۳ هم تغییر کند.

* مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد، دو مهره هجومی تیم ملی ایران هستند که پیش‌بینی می‌شود حداقل یکی از آنها در نیمه دوم وارد زمین شوند.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها