|
کدخبر: 305703

سرور مجازی ایرانی بگیریم یا خارجی؟ + بهترین قیمت

جواب این سوال بسیار آسان ولی پیچیده است زیرا بستگی به برنامه ریزی شما برای امروز و آینده دارد برای پاسخ به موضع باید از خود چند سوال بپرسیم: آیا کسب و کار من محلی، برای ایران یا بین المللی است؟ آیا من با شرکت ها یا افرادی که خارج از ایران هستند قصد همکاری دارم؟ و بسیاری از سوالات دیگر، پس از پاسخ دهی به این سوالات ما شما را با مزیت سرور های خارجی و ایرانی آشنا میکنیم لطفا با ما همراه باشید.

سرور مجازی ایرانی چه مزایایی دارد؟

سرور مجازی ایرانی برای افرادی که با شرکت ها و افرادی که داخل ایران همکاری دارند و یا نیاز به یک وب سایت برای کسب و کار محلی نیاز دارند بسیار مناسب است. اکنون مزایای سرور ایرانی را بررسی میکنیم.

1-سرعت بار گذاری بهتر:

زمانی که ما نیاز به بار گذاری اطلاعات و راه اندازی وب سایت داشته باشیم هرچقدر سرور به ما نزدیکتر باشد و از مسیر یاب های کمتری عبور کند به همان قدر سرعت وب سایت و ارسال و دریافت اطلاعات از سرور سریعتر میشود که این عمر باعث بهبود تجربه کاربر از وب سایت ما میشود و سرعت لود سایت به شدت در داخل ایران افزایش میابد.

2- استفاده از پهنای باند نامحدود:

زمانی که سرور مجازی ایرانی استفاده میکنید به دلیل محاسبه شدن پهنای باند به صورت لوکال شما از سرعت و پهنای باند بیشتری نسبت به سرور های خارجی برخوردار خواهید شد این یعنی شما شما دیگر با محدودیت های مربوط به ترافیک بین المللی را تجربه نمی کنید و سرعت و پایداری بیشتری خواهید داشت.

3- بهبود سئو سایت ایرانی:

از آنجا که مکان قرار گیری سرور نسبت مستقیم با سرعت لود وب سایت دارد، پس هرچه مکان سرور برای کاربران وب سایت ما نزدیک باشد سرعت لود سایت ما نیز آفزایش خواهد یافت که منجرب به تجربه کاربری خوب میشود و تاثیر مثبت برای سئوسایت ما دارد.

4- هزینه پایینتر نسبت به سرور خارجی:

در سرور های خارجی شما بایستی هزینه سرور های خود را به دلار پرداخت کنید ولی در ایران شما تنها هزینه اجاره ی سرور را با پول رایج کشور خود پرداخت میکنید و میتوانید از امکانات دیگر و سرعت بیشتری برخوردار باشید.

سرور مجازی خارجی چه مزایایی دارد؟

سرور مجازی خارجی برای افرادی که میخواهند در بازار های مالی و یا کسب و کار بین المللی خود را راه اندزی کنند بسیار مناسب است. اکنون مزایای سرور مجازی خارجی را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

1- دسترسی به منابع پیشرفته:

سرور های مجازی خارجی به دلیل نداشتن محدودیت در تهیه و دسترسی به تکنولوژی های روز دنیا دسترسی دارند و معمولا دارای منابع پیشرفتهمانند CPU نسل جدید، و حافظه های با کیفیتی هستند که این موارد برای برنامه ها و پروژه هایی که نیاز مند منابع قدرتمند است بسیار مهم است. 

2- امکان مقیاس پذیزی بیشتر سرور:

در سرور های مجازی خارجی به دلیل زیر ساخت های اصولی و پیشرفته، امکان مقاسپذیری بالاتری نسبت به سرور های داخلی درد به طوری که در صورتی که پروژه شما نیاز به منابع بیشتری داشته باشد میتوانید با درخواست و بدون از دست دادن اطلاعات سرور خود را ارتقا دهید.

3- موقعیت جغرافیایی مختلف:

در سرور های خارجی شما این امکان را دارید که بتوانید سرور خود را در هر موقعیت مکانی که نیاز دارید راه اندازی کنید و هیچ محدودیتی در انتخاب مکان نخواهید داشت. این امر برای شما یک امتیاز خوب است تا شما بتوانید خدمات خود را به مخاطبان جهانی ارائه دهید و به گسترش کسب و کار خود متمرکز شوید.

4- امنیت بالای اطلاعات:

در سرور های خارجی اهمیت بالایی به اطلاعات کاربران خود و حفاظت از آنها دارند این امر باعث شده است که در سرور های خارجی از فایروال های پیشرفته و نکات امنیت بروزتر را در برابر تهدید های مختلف استفاده کنند.

بهترین ارائه دهندگان سرور خارجی:

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان سرور مجازی داخلی و خارجی در سطح وب وجود دارد که شما میتوانید سرور مجازی خود را از آنها تهیه کنید ولی باید به یک سری نکات مثل هزینه پایین، کیفیت بالای سرور، پشتیبانی حرفه ای و سریع و موارد دیگر را در نظر داشته باشید. اکنون میتوانید پیشنهادات ما را مشاهده کنید.

1-OVH

OVH

این شرکت یکی از معتبرترین ارائه دهندگان Web Hosting است که از بروز ترین تکنولوژی ها برای امنیت استفاده میکند و در سرور های خود منابع سخت افزاری قدرتمند به کار برد است هزینه هر سرور در این شرکت از 6.44 دلار برای هر ماه است ولی OVH اجاره ی سرور های خود را به صورت یکساله ارائه میدهد.

2-Hostinger

Hostinger

شرکت هاستینگر نیز یکی از مدعیان در حوضه ی VPS میباشد که از سرور های روز دنیا برای ارائه خدمات خود استفاده میکند و قیمت سرور های هاستینگر از 5.99 دلار شروع میشود و از تیم پشتیبانی بسیار قدرتمندی برای حل مشکل سرور های خود استفاده میکند.

3-VPSMakers

VPSMakers

شرکت VPSMakers از زیرساخت های قدرتمندی برای پایدار بودن سرورهای خود استفاده کرده است. این شرکت به صورت تخصصی تنها در حوضه ی سرور مجازی فعالیت میکند و شروع قیمت سرویس ها از 10.99 دلار شروع میشود. این شرکت اهمیت بسیاری برای پشتیبانی سرور های خود دارد بطوری که تیم پشتیبانی آنها به صورت 24/7 از طریق چت زنده در دسترس هستند.

خلاصه مقاله

سرور مجازی خارجی و ایرانی دارای مزایایی هستند که شما بایستی به تنهایی در مورد نیاز خود تصمیم بگیرید و انتخاب خود را انجام دهید. امیدوارم بتوانید تصمیم درستی برای خرید سرور مجازی بگیرید و از قدرت تکنولوژی برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنید. همیشه موفق باشید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها