|
کدخبر: 291971

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری

مهندس امیر گوهری از سال 1385 فعالیت خود را در حوزه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت آغاز کرد و در ادامه به ارائه خدماتی چون سئو سایت، رپورتاژ آگهی، بک لینک، پنل پیامکی و... پرداخت، هدف این آژانس همواره پیشرفت کسب و کار مشتریان خود و افزایش چند برابر درآمد آن ها بوده است، در ادامه به معرفی هر یک از این خدمات خواهیم پرداخت، همچنین برای خواندن رزومه مهندس گوهری وارد سایت شوید.

طراحی سایت

قدم ابتدایی در دنیای دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت است که هر چقدر حرفه ای تر و بهتر انجام شود، شما قدم ابتدایی خود را قوی تر برداشته اید، در سال های اخیر با توجه به افزایش درخواست برای طراحی سایت و بین صدها و یا هزاران سایتی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند، باید وجه تمایزی داشته باشید تا به وسیله آن سایت شما نسبت به دیگر رقبایتان برتری داشته باشد.

سایت

آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری خدمات طراحی سایت خود را به خلاقانه ترین شکل، همراه با رعایت نکات زیبایی شناسی و با کدهای بهینه به انجام می رساند.

تیم طراحی و توسعه وب این آژانس، با در نظر گرفتن استانداردهای لازم سئو و تجربه کاربری متناسب با هر کسب و کاری، طراحی وب را انجام می دهند، ضمناً این آژانس در طی سال های فعالیت خود، با مشتریان متفاوتی در طیف های گسترده از صنایع گرفته تا آموزش و مراقبت بهداشتی کار می کند و به همین دلیل دانش و تجربه کافی را در ارائه خدمات در انواع حوزه ها دارا می باشد.

سئو سایت

حال تصور کنید که برای کسب و کار خود سایتی دارید، اما این سایت باید در نتایج ابتدایی گوگل نمایش داده شود تا بتواند برای شما درآمد زا باشد، برای مثال تصور کنید شما فروشگاه اینترنتی کیف و کفش چرم دارید، حال شخصی خواهان خرید اینترنتی کیف چرم می باشد، با احتمال بالا، آن شخص کیف چرم را در موتور جستجوی مرورگر گوشی خود سرچ می کند.

این شخص ابتدا لینک های اول که موتور جستجو (احتمالاً گوگل!) به او نمایش می دهد را باز می کند و به احتمال زیاد پیش از آنکه به صفحات سه و یا چهار گوگل وارد شود، کیف مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را سفارش می دهد، در این زمان سایت هایی که در صفحات ابتدایی نتایج موتورهای جستجو نباشند حتی دیده نمی شوند چه برسد به اینکه از آن ها خریدی انجام شود.

حال باید چه کاری کرد تا سایت بالا بیاید و سریعاً به مخاطب نشان داده شود؟ در اینجا سئو سایت است که به میان می آید، سئو (SEO) که سه حرف ایتدایی عبارت (Search Engine Optimization) می باشد، به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی همچون گوگل می باشد، گوگل بیش از 210 فاکتور برای ارزیابی سایت ها دارد و بر اساس آن، سایت ها را در گوگل رتبه بندی می کند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری در حال همکاری با سئوکاران حرفه ای است که به تمام این فاکتورها آگاهی دارند و طی فرآیندی تخصصی و مهندسی شده شامل تحقیق کلمه کلیدی، سئوی داخلی و خارجی و موارد بسیار دیگر بازدید واقعی و ارگانیک سایت شما را افزایش می دهند، این بازدید واقعی نتیجه بالا آوردن سایت شما در موتورهای جستجو می باشد و با این شرایط، آگاهی از برند شما افزایش یافته و شرکت شما در محیط وب رشد خواهد کرد.

سایت۲

همانطور که اشاره کردیم فاکتورهای متعددی بر سئو و رتبه سایت شما تأثیرگذارند همانند:

  • کلمات به کار رفته در محتوای شما
  • منحصر بفرد بودن محتوای شما
  • لینک های ورودی از دیگر سایت ها (که در اعتبار بخشی به سایت شما مؤثر اند)
  • استاندارد بودن کدنویسی سایت (سئو تکنیکال)

و این موارد ذکر شده همه در زمانی ارزشمند هستند که منجر به بهبود تجربه کاربری (UX) شوند! لازم به یاد آوری می باشد که طی مطالعات انجام شده در جهان سئو سایت از کم هزینه ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ می باشد که بیشترین اثر بخشی را در افزایش درآمد کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ داشته است.

درج رپورتاژ آگهی

از دیگر واژه های پرکابرد دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت، رپورتاژ آگهی می باشد، این روش از مؤثرترین راه هایی است که برای دیده شدن کسب و کار می توان از آن بهره گرفت.

محتوای رپورتاژ آگهی باید شامل اطلاعاتی کاربردی برای کاربران باشد، این محتوا معمولاً در سایت های خبری و دیگر سایت های با اعتبار خوب درج می شوند و در طی متن آن ها لینک هایی به سایت شما داده می شود.

این رپورتاژ آگهی هایی که در فضای وب منتشر می شوند توسط ربات های کرالر یا همان خزنده گوگل پیدا شده و سپس ایندکس می شوند و به این ترتیب اعتبار سایت و برند شما افزایش می یابد اما به همین سادگی هم این امور انجام نمی شود و نیازمند رعایت اصولی می باشد.

درج بک لینک

بک لینک به زبان ساده به قرار دادن لینک یک وبسایت در وبسایتی دیگر گفته می شود و در زمانی که یک وبسایت ما را معرفی می کند و لینکی به وبسایت ما می دهد یک بک لینک گرفته ایم و کاربران آن سایت می تواند از طریق آن لینک به وب سایت ما وارد شوند، به همین دلیل به بک لینک، لینک ورودی نیز گفته می شود.

بک لینک ها نقش قابل توجهی در سئو و بالا آوردن سایت نیز ایفا می کنند چرا که گوگل برای اینکه بفهمد کدام سایت بهتر است و باید رتبه بهتری کسب کند، به تایید و ارجاع دیگر سایت ها توجه می کند و در این میان سایت هایی که بک لینک های بیشتری را از سایت های معتبر داشته باشند، رتبه بهتری خواهند داشت.

بک لینک ها در انواع متفاوتی وجود دارند، به عنوان مثال برخی از بک لینک ها پروفایلی می باشند، برخی کامنتی و موارد دیگری هم هستند که مجال ذکر آن ها هم اکنون وجود ندارد، درج بک لینک ها نیز باید کاملاً اصولی صورت پذیرد تا رشد سایت و برند شما را به دنبال داشته باشد و چه بسا افت وبسایت کسب و کار شما نشود.

سایت۱

پنل پیامک

سامانه پیام کوتاه که از طریق آن اس ام اس مارکتینگ انجام می شود، نرم افزاری تحت وب می باشد که به کاربران خود امکان ارسال پیامک به صورت انبوه و یا تکی را می دهد، این سامانه ها با برخورداری از بانک شماره تلفن قوی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را با فیلترهای متفاوتی ارائه می کنند، مثلاً می توان به صنف خاص و یا ساکنین یک محدوده پیامک را ارسال کرد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس گوهری ارائه کننده خدمات فروش پنل پیامکی با پلن های برنزی، نقره ای و طلایی می باشد تا شما عزیزان بتوانید مناسب ترین پلن را برای کسب و کار خود برگزینید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها