|
کدخبر: 294950

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5

فناوری اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5

بعد از معرفی شدن آخرین نسخه جنجالی GOD OF WAR طرفداران این بازی از کیفیت ساخت فوق العاده این بازی متعجب نشدند، زیرا تا به حال نسخه بدی از بازی به دست کاربران نرسیده بود . این بار با معرفی GOD OF WAR RAGNAROK انقلاب بزرگی در صنعت بازی سازی به وجود آمد و استودیوی سانتا مونیکا توانست نمرات راضی کننده و عالی دریافت کند . با تواجه به هزینه های بالای خرید بازی فیزیکی خرید اکانت های قانونی میتواند گزینه مناسبی برای علاقه مندان به صنعت گیم باشد. فروشگاه گیم استور مرجع خرید اکانت های قانونی بازی اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5 را با تضمین کمترین قیمت در سه ظرفیت قانونی به فروش می رساند.

اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5

برای اینکه تجربه لذت بخش این بازی را داشته باشید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5 را خریداری کنید . بازی "God of War: Ragnarok" یکی از بازی‌های پرطرفدار و مورد انتظار در دنیای بازی‌ها است. این بازی، نسخه دنباله‌ی مستقیم بازی "God of War" که در سال 2018 منتشر شد، می‌باشد.

در این نسخه جدید، بازیکنان دوباره در نقش کریتوس، یا Kratos، قرار می‌گیرند که یکی از شخصیت‌های محبوب و معروف در جهان بازی‌ها است.در "God of War: Ragnarok"، داستان به سمت راگناروک، آخرالزمان و نبرد نهایی بین خدایان، پیش می‌رود. کریتوس همچنان در تلاش است تا پسرش آتریوس را بزرگ کند و به او تمام قدرت‌ها و دانش خود را منتقل کند. در طول بازی، شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌شوند و کریتوس و آتریوس با چالش‌ها و موجودات جدیدی روبرو می‌شوند.

این بازی؛ مانند قسمت قبلی خود فقط تک‌نفره است. همچنین می‌توانید پیش از خرید اکانت قانونی بازیGod of War Ragnarok  برای ps4 در جریان داستان بازی نسخه جدید و موضوع  سفر بعدی کریتوس و آترئوس قرار بگیرید.این بازی که دنباله God of War 2018 به‌حساب می‌آید، بر اساس اسطوره‌های اسکاندیناوی ساخته شده است، قهرمانان آن کریتوس (خدای سرزمین دور) به همراه پسر نوجوانش آترئوس هستند. جهت خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps5 و ps4 کلیک کنید.

اطلاعات بازی خدای جنگ

قبل از اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5 پبشنهاد میشود با سازنده و مشخصات این بازی که در زیر گفته شده است آشنا شوید:

گادآف-وار۱

  • استودیو سازنده : استودیو سازنده بازی "God of War: Ragnarok"، Santa Monica Studio است. Santa Monica Studio یکی از استودیوهای معروف در صنعت بازی سازی است و قبلاً بازی "God of War" را نیز توسعه داده است. این استودیو به عنوان بخشی از شرکت سونی دارای شعبه در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد و تخصص خود را در توسعه بازی‌های سینماتیک و داستان‌محور آکشن-ماجراجویی دارد.

  • سال انتشار: -2023-2022

  • ژانر بازی: اکشن، اکشن، معمایی، ماجراجویی

  • رده سنی: +17

  • کنسول : ps4 و Ps5

نکات منفی بازی

با توجه به نظرات یک سری ایرادات در بازی مشاهده میشود که قابل چشم پوشی نیست. از مهم ترین نکات منفی بازی پایان بازی است که بیشترین نظر منفی را به خود اختصاص داده است بعد از شکست اودین، رگناروک در هیبت یک غول پدیدار می‌شود. در این زمان شاید فکر کنید که با باس واقعی بازی مواجه شده‌اید اما با ظاهر شدن انگربودا، شما از دست وی فرار کرده و شاهد از بین رفتن آزگارد (Asgard) خواهید بود؛

البته که بسیاری از ساکنین این شهر، فرصت پیدا می‌کنند تا از مهلکه بگریزند. اتفاقاتی که در این زمان رخ می‌دهند، مانند یک اپیلوگ و پردۀ آخر برای بازی بعدی عمل می‌کنند. که کاربران اعتراض زیادی به این مرحله داشته اند . حتما نظر خود را در این باره در بخش کامنت مطرح کنید.

نکات مهم خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5

اگر قصد خرید خرید اکانت قانونی بازی GOD OF WAR RAGNAROK برای ps4 ps5را دارید فروشگاه گیم استور؛ بزرگترین مرکز فروش اکانت قانونی بازی ps5 و ps4 ،  این بازی را در سه ظرفیت قانونی با قیمتی مناسب در اختیار کاربران گذاشته است . پس از ثبت سفارش تحویل آنی اکانت یک نکته بسیار مهم در زمان خرید است . اگر تجربه این بازی را داشته اید حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها