|
کدخبر: 293571

سیستم مورد نیاز برای بازی روبلاکس

یکی از معروف ترین بازی های آنلاین در سال 2023 که می توان گفت ترکیبی از متاورس، ارز دیجیتال و گیم است، با نام روبلاکس (Roblox) شناخته می شود. روبلاکس یک مجموعه بازی و اصطلاحا پلتفرم بازی است که صدها میلیون نفر از بازی های آن استفاده می کنند و حتی برای درآمد زایی هدف دارند؛ به طوری که بسیاری از افراد با خرید روباکس روبلاکس حتی سرمایه گذاری می کنند. در این مطلب به ویژگی های این بازی و سیستم مورد نیاز برای روبلاکس می پردازیم.

روبلاکس

چرا باید از بازی روبلاکس بهره ببریم؟

همانطور که گفتیم روبلاکس یک پلتفرم بازی است که در آن می توان علاوه بر ایجاد بازی های جدید، از صدها بازی دیگری نیز که قبلا ساخته شده اند استفاده کرد. اما باید توجه داشت که این پلتفرم تنها یک بازی نیست و علاقه مندان می توانند همراه با بازی، درآمد هم کسب کنند. پلتفرم روبلاکس از تکنولوژی متاورس کمک گرفته تا ارز دیجیتالی به نام روباکس را مبادله کند. بنابراین ساخت بازی، ساخت اشیاء و بازی کردن روبلاکس می تواند برای بازیکنان درآمد داشته باشد.

در بازی روبلاکس شما می توانید آیتم هایی مثل لباس و تجهیزات را درون بازی خریداری کنید که باعث ارزشمند شدن کاراکتر شما می شود. به این منظور باید با خرید روباکس ارزان، آواتار خود را با ارزش کنید و بعد از طریق فروش آن درآمد بسیار بیشتری نسبت به سرمایه گذاری خود داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که تنها کاربرانی که عضویت دائم بازی روبلاکس را دارند می توانند لباس ها و تزئینات خود را بفروشند. بنابراین روبلاکس یک فضای متاورس است که شما می توانید در آن معاملات خود را نیز انجام بدهید.

سایر ویژگی های بازی روبلاکس شامل:

  • امکان ساخت انواع بازی ها درون بازی
  • امکان خرید و فروش آیتم های درون بازی
  • استفاده از یک محیط گرافیکی سه بعدی برای ساخت و ساز
  • محیط و صداگذاری جذاب
  • امکان مبادله ارز روباکس
  • داشتن سبک ماجراجویی و استفاده از خلاقیت در بازی
  • باز بودن محیط بسیاری از بازی های روبلاکس
  • بهره مندی از چندین بازی متنوع
  • ساخت کاراکترهای منحصر به فرد مختص بازیکنان

روبلاکس۱

ارز دیجیتال روباکس

انگیزه بسیاری از افراد از ساخت اکانت و بازی روبلاکس استفاده از ارز دیجیتال روباکس است. بسیاری از بازیکنان با خرید روباکس برای روبلاکس سعی می کنند آیتم های جدیدی به بازی استفاده کنند تا بعد با فروش آنها بتوانند سود خوبی به دست آورند. از طرفی با خرید روباکس،  روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اید که می دانید با افزایش قیمت بازار کریپتو کارنسی، ارزش آن نیز افزایش می یابد.

چندین سایت خرید روباکس وجود دارد که این توکن را با قیمت های مختلف عرضه می کنند. بسیاری از این سایت ها ممکن است اکانت شما را به خطر انداخته و شما را متضرر کنند. بنابراین همواره باید برای خرید Robux از سایت های معتبر کمک بگیرید. با بازی کردن روبلاکس به صورت اتومات روباکس دریافت می کنید که درصدی از آن به سازنده بازی و پلتفرم باز می گردد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روبلاکس

بازی روبلاکس با PC اجرا می شود و بازیکنان باید یک حداقل سخت افزاری برای استفاده از بازی های این پلتفرم داشته باشند. حداقل سیستم مورد نیاز بازی Roblox شامل:

  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده: Intel Celeron D 430
  • حافظه RAM: 1 GB
  • کارت گرافیک: AMD Radeon HD
  • حافظه ذخیره سازی (Hard): 1 GB

بنابراین داشتن یک سیستم با حداقل توان می تواند برای بازی روباکس کافی باشد. اما اگر می خواهید بهترین تجربه بازی را از این بازی داشته باشید بهتر است سیستم زیر را داشته باشید:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 به بالا
  • پردازنده: Intel Core i3- 5- 7
  • حافظه RAM:  4 GB
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R7 240
  • حافظه ذخیره سازی (Hard): 1 GB

چگونه بازی روبلاکس را نصب کنیم؟

 برای نصب و استفاده از بازی روبلاکس می بایست به سایت روبلاکس مراجعه کنید و بازی را از آنجا دانلود کنید. این بازی بر روی پلتفرم های ویندوز، iOS، اندروید و حتی Xbox قابل نصب است و کاربران می توانند هر نسخه ای از آن را از همین سایت دانلود کنند. علاوه بر این افرادی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، می توانند از طریق گوگل پلی این بازی را دانلود کنند. پس از نصب بازی می بایست یک اکانت دائمی (Premium) در روبلاکس ایجاد کنید تا بتوانید از طریق بسته داخل بازی روباکس دریافت کنید یا بفروشید.

روبلاکس۲

چگونه از بازی روبلاکس درآمد کسب کنیم؟

روش های مختلفی برای کسب درآمد از این بازی وجود دارد که تمام آنها به توکن روبلاکس بر می گردد. در واقع در این بازی ها شما باید تلاش کنید هر چه بیشتر روباکس دریافت کنید و با فروش آنها درآمد کسب کنید. طراحی، ساخت و فروش آیتم های روبلاکس یکی از روش های به دست آوردن روباکس در این بازی است. همچنین می توانید با یادگیری برنامه نویسی Lua و طراحی بازی سود بسیار قابل توجهی به دست آورید.

جالب است بدانید که بسیاری از بازیکنان بازی روبلاکس تنها با طراحی آیتم ها سالانه بیش از 100 هزار دلار درآمد دارند. گاهی می توانید با خرید روباکس و صرف کردن آن برای ساخت آیتم های جدید، بعدها آن را گران تر بفروشید.

از کجا روباکس بخریم؟

روباکس یکی از پیشروترین توکن های دیجیتال است که به دلیل پرطرفدار شدن بازی آن هر روز بر محبوبیت این توکن افزوده می شود. بسیاری از کاربران به دنبال سایت خرید روباکس ارزان هستند تا با سرمایه گذاری در این ارز درآمد بالایی کسب کنند. توجه داشته باشید که هیچ یک از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی این ارز را پشتیبانی نمی کنند و برای خرید روباکس برای روبلاکس باید به سایت های تخصصی این زمینه مراجعه کنید. سایت آسان جم با ارائه روباکس با کمترین کارمزد این کار را برای شما آسوده کرده است.

در صورتی که لازم است اطلاعات بیشتری در مورد بازی روبلاکس و نحوه خرید روباکس دارید، توصیه می کنیم به فروشگاه آسان جم مراجعه نمایید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها