|
کدخبر: 252939

این ارزهای دیجیتال را رایگان دریافت کنید

قبل از شروع اولین مقاله معرفی ایردراپ های هفته در قرن جدید، باید ابتدا معنی Airdrop را بدانیم. ایردراپ به معنی عرضه توکن رایگان به کاربران فعال پلتفرم‌های امور مالی غیرمتمرکز (Defi)، توکن‌های بی‌همتا (NFT)، بازی‌های کسب درآمدی و بسیاری دیگر از انواع پلتفرم‌هایی است که در فضای بلاکچین و ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

این توزیع رایگان ایردراپ با هدف تبلیغات و جذب کاربران جدید انجام می‌شود. تیم میهن بلاک چین در روزهای سه‌شنبه، به معرفی Airdropهای معتبر می‌پردازد تا کاربران بتوانند از این روش درآمد کسب کنند. در این شماره، به معرفی کمپین ایردراپ بازی Island Punk و پلتفرم واقعیت مجازی MetaCloud می‌پردازیم. با همراه باشید.

معرفی ایردراپ Island Punk

Island Punk یک بازی NFT و کسب درآمدی بر روی بلاکچین بایننس اسمارت چین است. این بازی دارای یک دنیای فانتزی شامل حیوانات و موجوداتی است که با یکدیگر مبارزه می‌کنند، تا منابع مختلف درون بازی را به‌دست بیاورند. هر حیوان در آیلندپانک دارای نوع و کمیابی خاص خود است. شما باید ارتشی از این موجودات بسازید و به جزایر مختلف حمله کنید و آنها را تسخیر کنید. ۵ جزیره در این بازی وجود دارد، که هر کدام مراحل مختلفی دارند و هر مرحله نیازمند Damage مخصوص به خود است و ارتش شما باید این Damage را داشته باشد تا بتوانید در این مراحل به مبارزه بپردازید. در هر کدام از این مراحل، شما می‌توانید جوایز روزانه دریافت کنید و با سخت‌تر شدن مراحل، جوایز نیز نفیس‌تر خواهند شد. به علاوه، شما می‌توانید در بازی‌های PVP (پلیر در برابر پلیر)، مبارزات رتبه‌بندی و مسابقات هفتگی نیز شرکت کنید.

در بازی اصلی آیلندپانک، شما نیاز به کشتی برای انتقال موجودات خود به جزیره‌ها نیز دارید. سطح کمیابی این کشتی‌ها از ۱ تا ۵ است و توانایی حمل حیوانات در آنها نیز به شرح زیر است:

    Rare ۱: توانایی حمل ۱ حیوان.

    Rare ۲: توانایی حمل ۲ حیوان.

    Rare ۳: توانایی حمل ۳ حیوان.

    Rare ۴: توانایی حمل ۴ حیوان.

    Rare ۵: توانایی حمل ۵ حیوان.

برای مثال اگر شما ۱۰ موجود دارید، به ۱۰ کشتی با کمیابی ۱ و یا ۲ کشتی با سطح کمیابی ۵ نیاز دارید.

    توجه داشته باشید که این بازی هنوز راه‌اندازی نشده و به‌زودی لانچ خواهد شد.

بازی Island Punk دارای امکانات زیر است:

    استفاده از اوراکل: با سیستم اوراکل، ارزش تمام پاداش‌ها (سپرده‌گذاری یا استیکینگ، خرید و فروش و غیره)، Eggها (یک دارایی درون بازی)، کشتی‌ها و موارد دیگر بازی بر اساس تتر (USDT) سنجیده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که قیمت این دارایی‌ها تقریبا ثابت بماند و با نوسانات بازار تغییر نکند.

برای مثال، اگر هزینه یک دارایی ۳۰ دلار و قیمت توکن بازی ۰.۰۲۵ دلار باشد، شما باید ۱۲۰۰ توکن برای خرید آن پرداخت کنید. اما اگر قیمت توکن به ۰.۰۲ دلار کاهش یابد، سیستم اوراکل به‌صورت اتوماتیک قیمت را محاسبه می‌کند و آن را روی ۱۵۰۰ توکن تنظیم می‌کند؛ بنابراین قیمت این دارایی همیشه ۳۰ دلار باقی می‌ماند و با افزایش و کاهش قیمت توکن بازی، ارزش آن کم و زیاد نمی‌شود.

    Stake to Earn: این مورد برای افرادی مناسب است که زمان کافی برای انجام بازی آیلند پانک ندارند. آنها می‌توانند با استیکینگ توکن‌های خود، سود سالیانه دریافت کنند. تنها کاری که باید انجام دهید، دریافت یا Claim کردن پاداش سپرده‌گذاری به‌صورت روزانه است.

اطلاعات مربوط به ایردراپ آیلند پانک

۵۰۰,۰۰۰ توکن آیلندپانک در بین ۱۵۰۰ برنده با قیمت عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) یعنی ۰.۰۲۶ دلار توزیع خواهد شد و به هر نفر ۲۵۰ توکن تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که بیشترین تعداد کاربران را به این ایردراپ دعوت کنند، این جوایز را دریافت می‌کنند:

    نفر اول: ۵ NFT بازی + ۲۰۰۰ توکن + جایگاه وایت لیست برای خرید اولیه توکن.

    نفر دوم: ۳ توکن بی‌همتای بازی + ۱۰۰۰ توکن + جایگاه وایت‌لیست.

    نفر سوم: ۱ توکن یکتای بازی + ۵۰۰ توکن + جایگاه Whitelist.

    نفرات ۴ تا ۲۰: ۱۰۰ توکن + جایگاه وایت لیست.

این ایردراپ اکنون شروع شده و تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

نحوه شرکت در ایردراپ بازی Island Punk

برای شرکت در این Airdrop، ابتدا وی پی ان خود را خاموش کنید و سپس وارد این لینک شوید و با انجام تسک‌های مشخص شده در پایین صفحه، امتیاز خود را افزایش دهید. تسک‌هایی که باید انجام دهید این موارد هستند:

    صفحه توییتر IslandpunkISP را فالو کنید.

    پست ایردراپ را ریتوییت کنید.

    به کانال تلگرامی بازی بپیوندید.

    در گروه تلگرامی آیلندپانک جوین شوید.

    به سرور دیسکورد Island Punk بپیوندید.

    به سایت بازی سر بزنید.

    پیج مدیوم این بازی را فالو کنید.

    وارد صفحه Pitchdeck آیلند پانک شوید.

    به پیج Gitbook این بازی سر بزنید.

    دوستان خود را به این کمپین دعوت کنید (امتیاز اضافی).

    برای شرکت در این ایردراپ باید آدرس کیف پول بایننس اسمارت چین خود را وارد کنید.

نحوه شرکت در ایردراپ بازی Island Punk نحوه شرکت در ایردراپ Island Punk

معرفی ایردراپ Metacloud

Metacloud یک شبکه واقعیت مجازی مبتنی بر شبکه BSC است، که به کامیونیتی خود امکان خرید زمین مجازی را می‌دهد. کاربران می‌توانند در این لندها محتوای مختلفی را ایجاد کنند و از آنها کسب درآمد کنند. این کانتنت‌ها می‌توانند صحنه‌های سه‌بعدی و سیستم‌های پویا مانند بازی‌ها و عکس باشند. کاربران می‌توانند در لندهای مجازی خود کنسرت‌های موسیقی، نمایشگاه‌های هنری، گردهمایی‌ها و غیره برپا کنند.

در متاورس متاکلاود، فضاها و زمین‌ها از نوع NFT، قابل معامله، منحصر به فرد و با عرضه محدود هستند. خرید Landها با استفاده از توکن CLOUD انجام می‌گیرد. این پلتفرم کاملا غیرمتمرکز است و توسط شخص یا نهاد خاصی کنترل نمی‌شود و کاربران تصمیمات لازم برای رشد و توسعه متاکلود را اتخاذ می‌کنند. عضویت در Metacloud کاملا رایگان است و گشت و گذار در این متاورس نیز رایگان است.

یکی از مواردی که پلتفرم متا کلود را نسبت به رقبای خود مجزا می‌کند، مسابقه‌ای به‌نام The Meta Stage است. متااستیج صحنه نمایشی است که به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و هنرمندان مطرج دنیا روی این استیج به اجرای لایو یا کنسرت می‌پردازند. کاربران می‌توانند بلیت‌های این استیج را با توکن CLOUD خریداری کنند و حتی با خرید پکیج‌های VIP، در پشت صحنه با هنرمند محبوب خود ملاقات کنند؛ همه این موارد به‌صورت مجازی و در متاورس اتفاق می‌افتند. همچنین شرکت‌های نشر موسیقی می‌توانند لند خریداری کنند و فستیوال‌ها و کنسرت‌های خود را در آنجا به نمایش بگذارند.

همچنین کاربران می‌توانند Landmarkها یا نقاط دیدنی و تفریحی خود را داخل این بازی ایجاد کنند. لندمارک یا به اختصار CYOV یک جهان واقعیت مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کامیونیتی خود را بسازند، ایده‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. برای مثال، می‌توان در لندمارک‌ها تفریحات ساحلی، صحنه‌های آتش‌بازی، مهمانی‌ها و باشگاه‌های ورزشی، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف ایجاد کرد و هیچ‌گونه محدودیتی برای ایجاد محتوای لندمارک وجود ندارد. به‌علاوه، می‌توانید در مکان‌هایی که پرتردد و شلوغ هستند، بیلبورد تبلیغاتی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را قرار دهید و برند خود را تبلیغ کنید. البته مکان‌های تفریحی پیش‌ساخته نیز وجود دارند که می‌توانید با خرید آنها، از امکانات و آپشن‌های آنها استفاده کنید و به کسب درآمد بپردازید. چند نمونه از این لندمارک‌های پیش‌ساخته عبارتند از: گالری‌های هنری، فستیوال‌های موسیقی (آکوستیک، کانتری، بلوز، رپ، لاتین، رگه، راک و غیره)، سالن‌های کنسرت (جز، راک، بلوز و غیره)، بازی‌ها (شطرنج، پازل، سودوکو و غیره)، شو (لایو، استنداپ کمدی، شوهای Talent یا استعدادیابی و غیره). همچنین متاکلاود اولین متاورسی است که از پادکست‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند با خرید عینک‌های مخصوص VR، از کنسرت‌ها و رویدادهای دیگر به‌صورت سه‌بعدی لذت ببرند.

اطلاعات مربوط به ایردراپ متاکلاود

۴ ایونت مختلف در حال برگزاری است و هر رویداد تعدادی برنده دارد و مقدار مشخصی توکن CLOUD ایردراپ می‌دهد. مجموع این توکن‌ها در ۴ ایونت، ۱۰,۰۰۰ دلار توکن (با قیمت IDO) است و ۷۵ نفر برنده خواهد شد. توزیع ایردراپ پس از رویداد تولید توکن (TGE) انجام می‌شود. این کمپین از تاریخ ۱۴ فروردین شروع شده و در تاریخ ۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد. این Eventها شامل قرعه‌کشی تلگرام، کوییز، رویداد فعالیت در تلگرام، مسابقه میم/استیکر.

    برای شرکت در این ایردراپ باید آدرس Binance Smart Chain خود را وارد کنید.

چگونه در ایردراپ MetaCloud شرکت کنیم؟

برای شروع، وارد این لینک شوید. این صفحه مدیوم متاکلود است و توضیحات کامل این ۴ رویداد در اینجا نوشته شده است.

قرعه‌کشی تلگرام (Telegram Lucky Draw)

    ارزش ایردراپ: ۲۰۰۰ دلار توکن CLOUD با قیمت عرضه اولیه دکس.

    تعداد برندگان: ۲۰

    مدت‌زمان: ۳ تا ۱۰ آوریل (۱۴ تا ۲۱ فروردین)

برای شرکت در این ایونت، شما باید در گروه تلگرامی متاکلود عضو شوید و ۵ نفر از دوستان خود را نیز دعوت کنید. این پلتفرم ۲۰ نفر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و به هر کدام از آنها ۱۰۰ دلار توکن CLOUD ایردراپ می‌کند.

ایونت قرعه‌کشی تلگرام ایونت قرعه‌کشی تلگرام

کوییز کلود (Cloud Quiz)

    ارزش ایردراپ: ۲۰۰۰ دلار توکن کلود

    تعداد برندگان: ۱۰

    مدت‌زمان: ۱۱ تا ۱۷ آپریل (۲۲ تا ۲۸ فروردین)

سوالات این کوییز از وایت پیپر Metacloud انتخاب می‌شوند و ۱۰ نفر برنده به‌صورت رندوم انتخاب می‌شوند و به هر کدام ۲۰۰ دلار توکن توزیع می‌شود.

ایونت کوییز کلود (Cloud Quiz) ایونت کوییز کلود

رویداد فعالیت در تلگرام (Engage and Win Telegram Contest)

    ارزش ایردراپ: ۵۰۰۰ دلار توکن CLOUD

    تعداد برندگان: ۵۰

    مدت‌زمان: ۳ تا ۲۵ آوریل (۱۴ فروردین تا ۵ اردیبهشت)

برای شرکت در این رویداد، شما باید در گروه تلگرامی متاکلاود عضو شوید. در این ایونت، برندگان بر اساس میزان فعالیت خود در گروه انتخاب می‌شوند. ۵۰ نفری که بیشترین فعالیت و گفتگو را در تلگرام داشته باشند، انتخاب می‌شوند و به هر کدام ۱۰۰ دلار توکن ایردراپ می‌شود. می‌توانید درباره دنیای مجازی، متاکلاود و پتانسیل‌های واقعیت مجازی و متاورس در این گروه صحبت کنید؛ اما اگر پیام اسپم ارسال کنید، ایردراپ این ایونت را دریافت نخواهید کرد.

رویداد فعالیت در تلگرام رویداد فعالیت در تلگرام

ایونت میم/استیکر (Meme/Sticker Contest)

    ارزش ایردراپ: ۱۰۰۰ دلار توکن کلود

    تعداد برندگان: ۵

    مدت‌زمان: ۱۸ تا ۲۵ آپریل (۲۹ فروردین تا ۵ اردیبهشت)

شما می‌توانید با ساخت استیکر، میم، گیف، عکس یا ویدیو با موضوع متاکلاود و ارسال آنها در گروه تلگرامی یا توییتر این پلتفرم، در این ایونت شرکت کنید. البته فراموش نکنید که Themetacloud@ را تگ کنید و هشتگ CLOUDcontest# را نیز قرار دهید. ۵ برنده به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و به هر کدام ۲۰۰ دلار توکن ایردراپ می‌شود.

شرکت در ایردراپ‌ها برای کاربران ایرانی

برخی از کمپین‌های ایردراپ نیازمند وایت لیست یا احراز هویت هستند، که متاسفانه کاربران ایرانی نمی‌توانند در آنها شرکت کنند. اما Airdropهایی که  معرفی می‌شوند، نیاز به این موارد ندارند و شما می‌توانید به راحتی در آنها مشارکت کنید و از این طریق کسب درآمد کنید.

جمع‌بندی

ایردراپ به معنی توزیع و عرضه توکن رایگان در بین کاربران است و با روش‌های متعددی انجام می‌شود؛ اما هدف اصلی این کمپین‌ها تبلیغات و جذب مخاطبان بیشتر است. در این مقاله به معرفی ایردراپ های بازی Island Punk و پلتفرم Metacloud پرداختیم و نحوه شرکت در آنها را آموزش دادیم. نظر شما درباره ایردراپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها ارسال کنید.

 

منبع: میهن بلاک چین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها